ik ben op vakantie ongesteld geworden. Ik heb 2 dagen gebloed (gemiddeld, niet heel zwaar), en dan is het gestopt. Normaalgesproken duurt het toch langer (4-5 dagen) Heeft dit gevolgen voor de komende ronde? Kan iemand iets daarover vertellen? Kan je menstruatie te kort zijn? (Ik ben zeker weten niet zwanger trouwens )
Toevallig vanmiddag aan mn arts een vraag over gesteld. Zij vertelde mij dat de hoeveelheid bloed niks hoeft te zeggen over je ei of cyclus. Mij menstruatie is sinds 3 maanden heel kort en weinig bloedverlies. Maargoed, ik kan natuurlijk niet in jouw bm kijken haha
Dank je! Dat is fijn om te horen, het stelt me gerust. Ik heb geen reden om te denken dat er iets mis gaat met mijn cyclis of ovulatie, maar dit was een atypische menstruatie, dus vroeg ik me af of ik daardoor een ronde ‘kwijt’ was. Ik ga ervanuit van niet ☺️ Dank!
Graag gedaan! Het is lastig he, die onvoorspelbaarheid en die atypische dingen! Ik zou het wel even noteren in een appje zoals fertility friend ofzoiets! Mocht het een keer nodig zijn heb je je gegevens er zo bij.
Heb het deze ronde ook. Normaal echt 4 a 5 dagen en dan 3 dagen sluizen open zeg maar en nu na twee dagen niks meer en niet eens een erge menstruatie.