hoi allemaal ik heb een vraagje zaterdag zijn we 1 jaar getrouwd nu wilde ik mijn man een kado geven maar ik zou echt niet weten wat ik dacht aan een vlucht in zweefvliegtuig of parachutesprong maar nee dat vond ie niks heeft iemand van jullie misschien een idee? hij houd van dvd's kijken maar dat vind ik weer zo afgezaagd
haha jij hebt het over een zweefvliegtuig etc en hij over dvd's kijken.. is er niet ergens in de open lucht een film die gedraaid word? je kan even kijken op www.vvv.nl
Ik heb dezelfde vraag, wij zijn 7 oktober 2 jaar samen, wil ook graag mijn mannetje verrassen met iets...iemand een idee?
haha tja het is ook wat met die mannen ik vind het altijd zo moeilijk hij is 2 dagen daarna ook nog eens jarig... dus moet eigenlijk 2 kado's verzinnen normaal gaf ik hem een dvd box of een foto van onze meid in een mooi lijstje ofzo maar goed dat hoef ik nu niet meer te doen heeft geen plek meer op zijn buro
ik heb net ontdekt als ik op google het woord "gadgets" intyp, dan komen er allerlei grappige cadeaupagina's in beeld. Bezorgd binnen 3 werkdagen...misschien staat daar iets voor je bij!
Wij zijn 23 Oktober een jaar getrouwd. En wij gaan naar Tarzan. Daar zijn we al geweest voor m'n man's verjaardag, maar toen zaten we zo vooraan dat we meer podium als voorstelling hebben gezien. En toevallig kon ik zaterdag nog een keer (bedrijfsuitje van kennissen en 1 iemand was niet op komen dagen....). Maar ja, manlief wilde 'm eigenlijk ook nog wel een keer zien, dus heb ik toen gezegd, reserveer maar voor de 23e. Linda
Ik had het zonet ook al in een ander topic gezegt, dus heb het ff gecopieerd voor je: Wat ook heel leuk is, is een collage maken van jullie en eventueel de dagjes uit die je samen al eens gehad hebt. Ik heb vorig jaar een collage gemaakt met foto's van ons, entreekaartjes van pretparken/dierentuinen waar we samen geweest zijn, kaartjes die ik hem eens gegeven heb, kleine briefjes die je hem eens geschreven hebt, en een opgedroogt bloemetje van een bos bloemen die ik van hem eens gekregen heb! Je hoeft dan alleen nog maar een mooie lijst te kopen en die hoeven absoluut niet duur te zijn! Succes! Liefs, Minya. Zo heb je een heel leuk en persoonlijk kadootje voor je man!
Ik heb mijn hubbie een mooi zakhorloge kado gedaan voor onze 1e huwelijksdag. Maar daar moet ie maar net van houden natuurlijk.
Als je toch voor een duurder kado wil gaan zoals bv parachutesprong, dan zou je hem ook een race event kunnen geven. Heb ik mijn man voor zijn verjaardag gegeven. Kunnen ze de hele dag racen in formule 3 wagen, quad rijden door de duinen, slippen enz. mijn mannetje vond het helemaal te gek! www.eventbon.nl
Ik weet niet of je hubbie rookt, maar anders zou je een zippo aansteker kunnen kopen en er een inscriptie in kunnen laten zetten.