Zoals de titel al zegt: wie weet of er in Oss zwangerschapskleding te verkrijgen is? Alvast bedankt!!
Bij de miss Etam.. bij de c&a En misschien ook bij Hema? Maar zover ik weet niet een specifieke winkel voor positiemode... Oh jawel toch wel geloof in de straat bij weekblad regio oss.. Miene muis ofzoiets???
Dank je wel! Bij Miene muis zie ik dat ze alleen kinderkleding verkopen. Maar inderdaad, Miss Etam enz. Had ik nog niet aan gedacht!
Bij Miene Muis verkopen ze ook zwangerschapskleding. Voornamelijk van Mamalicious. Ik heb er vorige zwangerschap bijna alles gekocht. Ligt halverwege de winkel.
Ik rijd daar regelmatig langs en zie dan ook altijd een aangeklede zwangere pop voor de raam staan vandaar dat ik dus idd dacht dat ze dat verkopen, ben er zelf nog nooit geweest...
Overigens heb ik zelf ook bij b v wibra shirts die wijd vallen in een maat groter gekocht, vond het zo zonde om 15 euro voor een shirt uit te geven als je ook voor de helft iets leuks kon kopen!
Mini muis verkoopt inderdaad positiekleding en anders als je stukje wil rijden in lithoijen bij kinderen compagnie hebben ze ook veel positiekleding! Anders kom je idd bij Miss etam..
Hier gaan we morgenvroeg eerst heen. Dus ik denk dat ik morgen wel ga slagen voor iets leuks! Thanx ladies!!
of ga eens langs de Didi! ik heb er een boel shirts, hempjes en hemdjurkjes van, ze rekken superfijn mee.