iemand ervaring met kledingmerk kiezeltje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lavendel82, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik wil graag wat kopen van het merk kiezeltje. Heb 1 jurkje van dit merk en valt mij op dat het wat kleiner/smaller valt.
    Nu zit mijn dochter in maat 86 en ik twijfel wat ik moet doen. Kleding nu kopen in mt 86 of 92. Iemand ervaring?

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ligt eraan wat het is.. Een jurkje kan je gerust een maatje groter nemen, een broekje ziet er nogal snel te groot uit..

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Broekjes zou ik niet groter nemen, maar jurkjes en rokjes vallen klein. Shirtjes enzo vallen normaal. Ik vind het alleen steeds mindere kwaliteit. Kleertjes van mijn oudste dochter konden gewoon door naar de jongste, de kleertjes die ik vorige winter had gekocht zien er nu niet meer uit en kan de oudste deze winter niet meer dragen. Ik vind de prijs/kwaliteit niet meer in verhouding.

4. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    bedankt voor jullie antwoorden.
    @ MamaR, had ook al het idee dat de broekjes/leggings groter vielen dan jurkjes.

@ twinkle star, jammer om te horen. De prijzen zijn best hoog, dan zou je toch goeie kwaliteit mogen verwachten.

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Nou idd. Het lijkt gewoon of de kwaliteit minder is geworden. Ik haal net een jurk uit de doos die van onze oudste dochter s geweest en nog super mooi. Maar ut de koffer winterkleding van vorig jaar is niks meer bruikbaar voor haar. Ze zou het nog wel passen maar het shirt heeft een gaatje. Het blazertje is verwassen net als de legging en het rokje is flink gekrompen. Echt heel jammer. Hier gaat merkkleding overigens niet in de droger. Vorig seizoen twijfelde ik nog witte kopen en heb toen gewacht tot de uitverkoop. Maar at doen we maar niet meer.

Deel Deze Pagina