Wat is het meest vieze, wat je ooit gegeten hebt.

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    #1 BeingMommy, 5 jun 2012
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
    Even lekker gruwelen, sorry voor de zwangere en zwaak gemaagde(haha) onder ons. Sinds mijn zwangerschappen ben ik er daar 1 van.

Dus kom maar op!
    Ik trap af..

Een broodje met kip wat ik elke week wel een x at, tot ik een x iets in mijn hap voelde, en ik nog erop kauwen. Was wat taai, man wat werd ik in ene misselijk. Haal het eruit, een soort kippenvel (echt ook die haarzakjes haha) stuk kip BAH!

Heb de hele avond, deel van de nacht en ochtend over lopen geven erdoor.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Gekookte andijvie tijdens mijn ziekenhuisopname.

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Bij mij was het drinken, chocomel die te lang buiten koelkast had gestaan en was gaan schiften. Chocomel met klontjes. Dus bedorven. Ben er ook flink van over mijn nek gegaan.

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Oo bah, daar heb ik totaal niets mee, en al helemaal niet gekookt.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij mij ook drinken. Ik wilde het laatste restje appelsap uit 't pak opdrinken en dat goot ik (heel asociaal ;)) zo in m'n mond. Kwam er een hele kwak schimmel mee. Pak was echt pas een paar dagen open. Ieuwwwlll!

6. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    multivitamine sap dat niet meer goed wat, sindsdien een afkeer van al het eten en drinken dat oranje gekleurd is.....

7. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ooo dames bah!! Not good dit.
    Kan ik mijn topictitel nog aanpassen?

Haha Loesje! Aahg..

8. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melk wat niet meer goed was achteraf zo vanuit het pak.... ik kon meteen rennen naar de wc :s

ooo en een "groene" tosti
    me moeder had toen een tosti voor me gemaakt en ik had het bijna op zag ik dat het brood beschimmeld was.
    * bij de gedachte alleen al hieraan begin in spontaan weer te koren * brr

9. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ooo bah!

Ik een x te enthousiast een bordje lasagne uit de koelkast, waarvan ik dacht 'is nog wel goed'. Nou 1 hap, man heb maanden geen lasagne gegeten. Nu ben ik er weer gek op want zo lekker romig en warm als het net uit de oven komt. Ik ga nu snel ophouden, want heb hem voor deze week op het menu.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb een keer een vingernagel (van iemand anders dus) in mijn softijsje gevonden....blegh!

11. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb in China ooit eens geroosterde eend ( Peking eend ) gegeten. Is een delicatesse in Beijing.
    Op zich best wel goed te doen hoor... Maar hij wordt dus geserveerd in plakjes gesneden, met zijn koppie er bij als kers op de taart. Het is dan ook de bedoeling dat je zijn hersenpannetje leeg lepelt.
    Daarnaast zit er over de hele eend, die wel gewoon geplukt is, zo'n knapperig velletje met allemaal van die puntjes ( kippenvel :D ).

Ik heb het gegeten, inclusief een stukje uit het hersenpannetje. Het is niet eens echt vies...
    Maar 's nachts, toen we in de nachttrein naar een Chinees dorp lagen, kon ik alleen nog maar denken aan wat ik die dag gegeten had. En de smaak ervan bleef ook echt zo lang hangen, dat die rit echt hels was....

Wel een ervaring om nooit te vergeten! ;)

12. Wietje79

Wietje79 Actief lid

7 feb 2009
    384
    0
    0
    Een broodje jam wat al weken (!) in mijn tas zat...
    Ik ging de volgende dag mijn tas leeghalen en toen kwam ik het nieuwe broodje tegen, ik bedacht me ineens 'wat heb ik gisteren dan op gegeten....'.
    Smaakte overigens niet eens zo heel vies, alleen een beetje muffig. Het was donker dus niet gezien hoe het eruit zag (anders had ik het natuulijk nooit gegeten)

13. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

ooooooooooooooooo te erg dit......

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Een yogurt snoepje van mijn hamster toen ik 10 was, nou een ervaring om nooit te vergeten. :p

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb een keer een SCHAAMHAAR in mijn mond gehad die blijkbaar tussen de druiven zat die ik aan het eten was. En een lange ook nog. (dus weet ik dat hij niet van mezelf was haha). Ik had de druiven wel gewassen maar blijkbaar niet goed genoeg. Heb toen maanden geen druif meer aangeraakt maar uiteindelijk bedacht ik me dat dat heus geen twee keer in je leven gebeurt.

16. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hoe wist je dat het een schaamhaar was? lol

17. Islah

Islah Niet meer actief

Eend zou ik ook wel eens willen proberen! Ik eet wel eens konijn, ook lekker hoor. Hersenen vind ik inderdaad ook best smaken, lijkt een beetje op roerei. Snap niet dat mensen daar zo van kunnen gruwelen, alleen omdat het niet een gangbaar lichaamsdeel van een dier is.

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nou die herken je toch wel? Lijkt mij.. Lijken toch niet bepaald op hoofdharen. Wat ook al heel goor was geweest trouwens..;)

19. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hahah, ja goor blijft het wel.
    Maar ik zie zat koppies haar rondlopen wat ook tussen de beentjes had kunnen zitten. ;)

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Haha nou dat hoop ik dan maar! :D

Deel Deze Pagina