weet iemand raad??

Discussie in 'De lounge' gestart door catotje, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, maar deze man zou ik echt de deur wijzen! Hij doet alleen maar zielig!
    Je zegt zelf, hij was alleen maar verliefd (?)... Hij houdt dit ook wel makkelijk in stand door in contact te blijven!
    Persoonlijk vind ik (en dan heb ik misschien erg makkelijk praten) je erg makkelijk en begrijp ik niet zo goed waar joh grenzen liggen... Het lijkt of je hem continu verdedigd, maar hij moet die plaat van voor zijn hoofd halen en echt vechten voor jou en jullie kind ipv dit soetsappige gedoe met haar!

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind dat je heel erg veel pikt van je vriend ... ik ben helemaal niet van de afdeling dat je dan maar moet vertrekken, maar hemeltje ...

niet van hem vragen??? Ik had het GE-EIST!? Kudo's voor het feit dat hij zijn verliefdheid heeft opgebiecht hoor, maar het komt neer met wat hij daarna doet. En aangezien hij voor jullie koos, dient hij dus onmiddellijk het contact met haar te verbreken.

Dat zij in de problemen zit is, helaas, haar probleem. Daar zijn instanties voor om haar te helpen ... niet je vriend. Als er nou geen verleden zou zijn, en geen gevoelens dan is het nog een ander verhaal, maar dit is gewoon niet goed.

Verders heeft ie geen plaat voor z'n kop, maar een betonnen pijler. Hoezo hij begrijp niet hoe jij je voelt?? Als hij dat nou echt niet snapt, heeft ie het inlevingsvermogen van een mug ...

3. catotje

catotje Lid

29 jul 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had idd ook liever gehad dat hij gewoon was vreemd gegaan zonder gevoels voor diegene te hebben!
    Want nu eis ik van hem dat hij het contact verbreekt maar speelt zijn gevoel hier wel een rol in zegmaar!
    En jah ik weet dat ik te goed ben voor hem! En voor hem 10 anderen (al zit niet elke man te wachten op vrouw met kind!) Maar ik hou zoveel van hem (ben ik na mijn eerste bericht weer gaan beseffen) dat ik hem eigenlijk gewoon niet kwijt wil!
    Ik ben nu wel op het punt dat ik zoiets heb dat dit echt zijn allerlaatste kans is!

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Zijn gevoel?? Zijn keuze was jullie, dat betekent dat zijn gevoel voor haar klaar is en als dat niet het geval is, er alles aan moet doen dat dat gevoel niet nog meer aangewakkerd wordt. En als hij dan zoveel gevoel heeft voor haar moet hij daar een conclusie aan hangen, hoe pijnlijk dat ook voor jou is.

Maar hij houdt je nou aan het lijntje, weet wss ook dat je vreselijk van hem houdt en hij je daarom zo manipuleert. Hoezo zijn gevoel voor haar... Dat is nou totaal niet belangrijk.

5. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

pff jeetje ik ben al onzeker en twijfelachtig als een relatie net begint en er (nog) niks vervelends is gebeurt, in jouw geval zou ik gek worden denk ik...
    Dus denk ik dat je sterker bent dan dat je misschien denkt, en over "het wolkje" waar je nu in leeft een heen moet kijken wat de toekomst je zou kunnen bieden.
    En anders iets wat al jaren als raad word gegeven maak een lijstje waarom je bij hem zou moeten blijven, en waarom je weg zou willen...vaak werkt dat heel verhelderend om het zo zwart op wit te zien..
    sterkte!

Deel Deze Pagina