Mischien een vraag die mischien al vaak voorbij is gekomen hier op het forum. Maar iedere maand is me baarmoedermond hard en open voor nod. Zit vandaag op 9dpo en gisteren was het superhard en helemaal open en vandaag weer. Meestal heb ik dat als ik ongesteld moet worden. Dat is meestal 13dpo. Kan ik nu dan weer zeggen dat het weer einde oefening is of is er nog hoop heb ook wel eens gelezen dat je niet kan zien of je zwanger bent aan de stand van de baarmoedermond.
Die van mij hangt laag en is hard en staat beetje open http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/nod-forum/386191d1396165717t-nod-lijst-16-t-m-31-maart-2014-dsc00713.jpg En zie het resultaat!
Jaa ik zie een streepje gefeliciteerd! dat geeft me weer een beetje goede hoop. Me temperatuur is wel wat gezakt maar heb niet zo.n goede nachtrust gehad en was later wakker en ook later naar bed gegaan
verder nog andere dames? van mij is het nu laag en open maar heb nog geen bloed of iets gezien. heb wel menstruatie klachten. hoofdpijn, zware benen
1e zwangerschap, geen idee, was nog zo'n lekker groentje 2e zwangerschap --> BBZ --> hard, hoog en dicht 3e zwangerschap --> BBZ --> hard, hoog en open Het zegt helaas helemaal niks want zelfs een professioneel iemand kan niet zo diep voelen in het begin. Dat het topje van je bmm openstaat, wil niet zeggen dat de bm niet eventueel is afgesloten. Al moet ik er wel bij zeggen dat er een duidelijk verschil bij mij in "openheid" is als ik ongi ga worden. Dan is het ook allemaal wat zachter.
Oke dankjewel, ja bij mij is het nu laag , hard en open. normaal heb ik 11 dpo al bruin bloedverlies en op 13 dpo zet me menstruatie door. nu is het 12 dpo maar heb nog niks gezien. want als je zwanger bent moet je bmm dan hoog zitten of niet?