weet iemand raad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knabbeltje, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knabbeltje

17 aug 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    even mijn situatie: juni 2013 begonnen met onze kinderwens voor een tweede, helaas tot nu zonder resultaat. Deze maand werd mijn cyclus door de gyn bekeken, resultaat: te korte luteale fase (9-10 dagen)
    Daarom mag ik deze ronde na eisprong utrogestan nemen.

Nu weet ik door de onderzoeken zeker dat mijn eisprong 11 of 12 augustus was, vrijdag 22 mei had ik heel licht bloedverlies, zaterdagmorgend 23 mei enkel bij afvegen redelijk veel bloedverlies met stolsel erbij. En sindsdien enkel een heel kleine beetje bloed met afvegen, niets in mijn maandverband... Ook mijn temperatuur blijft hoog...
    (voor de duidelijkheid: nu nog niet bezig met utrogestan!)

Nu weet ik niet wat ik hiervan moet denken... als het een zwangerschap zou zijn, zou dit toch niet goed zijn omwille van het stolsel? en is het niet wat laat voor een innesteling??
    Bij mijn eerste had ik nu wel ook een cyclus van ong 35 dagen en op dag 30 innestelingsbloeding en op dag 40 pas getest en positief...
    Wat zouden jullie hiervan denken?

Heel erg bedankt om mijn verhaal te lezen alvast!

Liefs

Knabbeltje

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Vrijdag 22 mei en zaterdag 23 mei bedoel je vast augustus toch?

Heb je al getest? Als de 11e of 12e je eisprong was, dan ben je nu 13 of 12dpo en dan zou je met geconcentreerde urine wel een streepje moeten krijgen op een K2v5.

Bloedverlies kan, zelfs met een stolsel. Maar het kan ook foute boel zijn. Dat is helaas echt niet te zeggen...

3. knabbeltje

17 aug 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey

dankjewel voor de reactie, helaas vanmorgen toch meer bloedverlies gehad dus we kunnen weer verder

Proficiat met je zwangerschap trouwens!

xxx

Deel Deze Pagina