Hallo allemaal, mijn dochtertje is twee jaar, een lekkere kletskous, heerlijk bijdehand en.. klein. Ziet er wel schattig uit, zo'n klein meiske wat dan ineens praat als een kind van 3 Madame voelt zichzelf ook heel wat, zeker nu ze naar de psz gaat.. Nu is ze redelijk klein voor haar leeftijd en heeft ze maat 80. De meeste broekjes/leggings vind ik niet leuk staan bij haar, echt babyspul. Vooral ook qua model. De verhoudingen van mijn dochter zijn heel anders dan van een baby/dreumes. Ze is slank, gelukkig maakt een luier onder dr broek nog wel wat goed. Inmiddels is ze bezig met zindelijk worden en ik vermoed dat we binnen een paar weken uit de luiers zijn. Heel fijn, maar qua kleding vind ik het een uitdaging. Maar waar haal ik -betaalbare- onderbroekjes in maat 80? Of eventueel 86 zodat ik ze heet kan wassen ofzo? qua kleding los ik veel op met rokjes en af en toe een jurkje, maar ik zou ook graag een paar stoere broeken voor haar hebben. De meeste spijkerbroekjes en joggingbroeken slobberen echter om haar benen. Waar hebben ze leuke betaalbare peuterbroeken in maat 80?
Dan zou ik voor Franse kleding gaan! Franse maten vallen wat kleiner. Bv. Petit Bateau, duur maar is het zeker waard. Het is ook rekbaar dus ze kan het nog een tijdje aan. Hier ook een kleintje die ook praat als een 3 jarige haha. Ik zie het helemaal voor me. Ze is niet zo slank dus met luier komt ze op tenminste 86 maar dan meer omdat ze wat voller is.
Babyblue bij ter stal, valt smal/klein en heeft stoere spijkerbroekjes, droeg mijn dochtertje vorige winter en is dezelfde 'look' als wat ze nu draagt (86/92) Of slim fit van H&M
Zara valt ook klein. Maar wat wij altijd kochten waren de spijkerbroekjes van c&a. Niet duur en het zat heel goed. En ze zag er tenminste niet uit als een halve dreumes
Name it en vingino vind ik mooi en smal zitten. Zara ook wel redelijk maar dat zijn bijv geen skinny jeans en toch meer stoer. Qua onderbroekjes heeft ze zeeman mt 92 aan gehad ze is 7 mnd zindelijk nu. Ze zat toen ook in mt 80/86. Maar ze heeft hier wel volle billen.
Hier ook 2 ukkies die ook vlot zindelijk waren (26 en 23 mnd). Zeeman valt het kleinst qua onderbroeken, staat 92 in maar valt veel kleiner dan bijv hema. Ook zou je kunnen kijken naar boxers van beeren ondergoed die droeg mijn zoon met maat 74 in 50/56 bedoeld voor met luier. Broeken is lastig, maar voor een meisje nog altijd beter te doen dan voor een jongen. Mijn zoon draagt ook wel meisjesmodellen die passen hem veel beter. Noppies past ook goed, maar te duur. H&m past nog het best. Sommige modellen van name iT vallen ook heel smal.
Ohja.. Die hadden wij ook inderdaad... Mt86 paste bij zeeman wel terwijl van alle andere winkels dat veel te groot was
Ik vind zara juist wijd vallen. Hier dochter niet slak maar ook niet dik gewoon normale gespierde postuur. Ik vind skinny super leuk staan en ik zou als ik jou was gaan niet voor zara hun skinny of slim fit is zelfs te wijd voor mijn dochter mij kond/dijen en smal mij voeten zeg maar. Name it valt ook breed. Merken die echt broek hebben die echt als legging vallen en leuk zijn vind ik: Imps en elfs slim fit Retour jeans slim fit Noppies leggings Jbc leggings
Onderbroekjes van Bjorn Borg! Die zijn zoo fijn! Mijn zoon is ontzettend smal en die paste die heel goed. 80/86 was dat geloof ik.
Beebielove super merk! Valt smal, klein en super stoer! Weet niet of dit binnen je budget past maar zeker de moeite waard!
Name it xx small fit broekjes/ leggings. Verder de stretch hema ondergoed in kleinste maat zat hier goed... Heel soms ook zeeman heup onderbroekjes die goed zaten... Onze kleine had dezelfde maat ongeveer en kleine billen
Mijn middelste had maat 74/80 toen ze zindelijk werd. Onderbroeken 92 van de zeeman was het kleinste model dat er was. Die heb ik flink heet gewassen en toen krompen ze precies zodat ze pasten. Broeken bij Terstal maar dan nog flink aansnoeren. Ze heeft nu 86/92 nodig voor de lengte maar korte broekjes maat 62 zit perfect. Ze is bijna 3 jaar en heeft de zelfde omvang als haar broertje van 7 maand .
Onderbroekjes van Lief! in maat 86/92 vallen ook klein Benneton heeft hele mooie skinny jeans, 1year komt overeen met maat 80