weet iemand wat dat is?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door NookY, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai dames weet iemand wat dit is? sophie heeft witte blaasjes op der gehemelte en drinkt enorm slecht... ze geeft ook s'nachts over als ze aan me tepel gedronken heeft... het is geen spruw want daar hebben we medicijn tegen gehad al.... ik vind het zo zielig voor der dat ze niet makkelijk kan drinken en weet ook niet wat ik er nu mee aan moet...

2. mommylove

mommylove Actief lid

9 aug 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hier verder geen ervaringen mee (gelukkig), maar moest toch als eerste aan spruw denken. Kan dat het echt niet zijn dan? Sterkte voor je meisje, zo zielig als die kleintjes ergens last van hebben en je niet weet hoe je ze helpen kunt:(

3. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik denk misschien toch spruw...?
    Mijn dochter had ook medicijnen en haar witte tong was binnen een week weg maar toen ik toch goed verder ging kijken zag ik nog wat witte plekjes in haar mond.

4. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    spruw is meestal ook niet weg met één behandeling.
    Nystatine gebruikt?

5. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hier ook spruw al 3 maanden, ook medicijnen tegen gehad maar die hebben niet gewerkt...

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik denk ook het eerste aan spruw, misschien de huisarts nog een keer bellen?

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Denk toch aan spruw, je dochter heeft misschien medicijnen gehad (die ook niet altjid goed werken), maar ben je zelf ook wel behandeld? Lang niet alle huisartsen schrijven ook wat voor de moeder voor, terwijl dat toch zo belangrijk is omdat je anders elkaar over en weer besmet.

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    jaah wel ik ben ook behandeld gelijk eigenlijk...

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Misschien is de spruw weer terug gekomen, niet alles helpt ook zo goed daartegen.
    Anders heeft ze misschien hand- en mondziekte (is wat anders dan mond en klauwzeer), dat heeft de oudste eens gehad, toen zat haar mond onder de witte blaasjes, deed erg veel pijn en kort daarna verschenen er ook plekjes op haar handen.

10. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik denk ook aan spruw. Onze zoon kreeg er Nystatine voor en dit heeft niet geholpen. Later heeft hij er Daktarin voor gekregen, dit hielp wel. Maar dat geven ze liever niet in eerste instantie omdat dit dikker spul is.

11. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik denk ook weer spruw hoor. Hoelang wij niet medicijnen hebben gebruikt, denk dat het wel een maand of langer geduurd heeft voordat het echt definitief weg was, elke keer kwam het gelijk weer terug. Daktarine was het enige wat echt hielp

Deel Deze Pagina