Onze dochter heeft al een hele lijst voor de goedheiligman maar één van de dingen die toch wel steeds terug komt is een kassa. Nou zijn er verschillende, welke is leuk voor een meisje van 3/4 jaar? Je hebt de klassieke van fisher price, maar is die niet te simpel?
Bekijk bijlage 479866 Zo één heeft mijn dochter, met lopende band, scanner en microfoon. Ze roept ook heel de tijd om; kassa 3 alstjeblieft. Ik heb ook de fisher price staan, maar die is lang niet zo leuk en voor kinderen niet 'echt'.
Hebben we hier ook (inmiddels exemplaar nr.3) Groot succes! De fisher price kassa hebben we ook maar die gebruikte ze toen ze een stuk jonger waren. In de leeftijd 1/2
Deze hebben wij voor onze driejarige ook. Vind hem erg leuk! Zij en haar vriendinnetjes vinden hem erg leuk. Roepen ook om inderdaad. Deze lijkt veel echter, nee erg blij mee dus
Ik geef er ook eentje met sinterklaas. Ik heb deze gekocht: Houten speelgoed kassa roze inclusief accessoires Wij hebben thuis die Fischer price kassa, ik vind die meer voor een 1/2-jarige. Ik zag deze ook nog: houten kassa - HEMA