Sinds een paar dagen plast mijn zoontje heel weinig, hij wil in de ochtend niet plassen maar pas tegen een uur of een in de middag en een keer voordat hij naar bed gaat. Tussendoor zet ik hem regelmatig op de wc of potje en hij gaat dan gewoon zitten om vervolgens na een minuut op te staan om te zeggen ik hoef niet. De eerste plas is veel maar de laatste plas is echt minimaal. Hij drinkt gewoon normaal. Is dit een fase en herkennen jullie dit? Of moet ik de huisarts raadplegen.
nooit bij stil gestaan dat dit niet normaal is... tenminste bij ons, jongste zoontje, net 3, half jaartje zindelijk plast ook er weinig, zet hem regelmatig op wc/potje, maar dan komt er niks, hij doet wel zijn best zie ik. snachts heeft ie nog een luier, en die is smorgens ook echt nat. dan plast ie smorgens vroeg nog een keer en eind van de ochtend nog maals, smiddags net zo, ook maar 1 of 2 keer. onze oudste zoon, 6jr, plast ook maar aantal keer per dag. hebben ze van hun vader..hihi. ik ben namelijk wel een echte zeikert