Door en wonder ben ik zwanger en uiteraard enorm blij maar ik moet volgende week voor een echo om te kijken of het niet buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Ik heb hier nogal een grote kans op. Nou las ik al dat krampen e.d normaal is maar hoe voelt een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Kan ik dat al voelen als ik die heb? Ik ben wel een beetje bang. Liefs!
Sterre, als je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunt voelen dan is dat pas later in de zwangerschap. Wanneer hangt af van waar de buitenbaarmoederlijke zwangerschap precies zit. Bij mij zat mijn eerste zwangerschap in mijn eileider. Achteraf gezien was ik ongeveer 6 weken zwanger voordat ik er last van kreeg. Dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was, wisten we toen niet. Als je kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dan is bloedverlies in combinatie met een positieve zwangerschapstest verdacht, als je ook nog buikpijn hebt helemaal. Echter, je kunt ook gezond zwanger zijn en een beetje bloed verliezen en bij mijn 2e zwangerschap heb ik innestelingspijn gehad. Afwachten dus, hoe spannend ook. Ik wens je heel veel succes en duim voor je dat het op de juiste plek zit!