hey meiden heeft iemand een leuk en origineel idee om je man/vriend en ouders te vertellen dat je zwanger bent? het is nog niet zo ver maar ideeen zijn welkom, als t zover is lijkt het me leuk om het op een originele manier te doen! xxx
Ik koop voor mn man een speentje met i love papa.. En een leuk gedichtje erbij. Voor onze ouders een lucifer doosje met een rijstekorrel en een gedichtje
Voor mijn vriend heb ik het idee om een speen te kopen met papa erop oid. Voor de ouders mss onze hond een shirt aan met een tekst erop. Bij mij ook nog niet zo ver! Nog 6 dagen voor mijn NOD!! Grtjs ShyGirl
zo'n speen is een leuk idee!!! we gaan aardig gelijk op...voor mijn nog 6 of 7 dagen voor nod! spannend he! xxx
Uhm ja alleen mijn banner klopt niet Haha.. Hij is weer opnieuw begonnen.. Maar zit nu 1 dag overtijd
Bij onze eerste kon ik het op mijn verjaardag vertellen, toen heb ik 2 kwarktaarten gemaakt, 1 met roze en de ander met blauwe muisjes met die 2 taarten ben ik de kamer binnen gelopen en gevraagd welke taart ze wilde, niet iedereen had het meteen door maar uiteindelijk was de hint duidelijk.
hey danjay dat is ook een leuk idee, ben alleen pas in aug jarig hopp dat het al eerder raak is! @jeem22 bedoelde dat eigenlijk voor shygirl..maar wat spannend zeg 1 dag overtijd...al een testje gedaan??
Owww whaha sorry dan Uhm nee nog niet wacht morgen nog even af.. Dinsdag ga ik testen als ik nog niet ongesteld ben geworden
hey jeem22 maakt niet uit hoor haha....watgoed van je dat je zoveel geduld heb...had er allang een paar testen tegenaan gegooid denk ik..haha xxx
hai hai, wij zijn bij mijn ouders langs gegaan, en hadden iets lekkers meegenomen voor bij de koffie.. toen zette ik beschuitjes op tafel, met roze en blauwe muisjes, het kwartje viel meteen!! veel plezier met vertellen!
ik lees hier even mee, we hebben ook nog een leuk idee nodig om ouders broer en zus het te vertellen voor mijn vriend was ik van plan om sokjes met i love papa te kopen, maar toen ik 2 streepjes zag heb ik dit gelijk verteld
Ja die taart is ook een leuk idee. Ik ben jarig in juli. Ik hoop ook deze ronde een gat in de lucht te springen van blijschap! @jeem, Spannend zeg!! Knap dat je kan wachten!! @dbrgrsmr Ja idd lopen we dan gelijk, zeker spannend. Ik kon al niet wachten en heb daarstraks getest negatief helaas. maar is mss nog te vroeg! hoop ik. Leuke topic!! leuk om te zien hoe andere het gaan vertellen! grtjs ShyGirl
ik wil zaterdag een testje gaan doen, mijn vriend is dan niet thuis en ik moet werken, stel nou dat ik positest kan ik uit mijn werk gelijk een kadootje gaan kopen voor m'n mannetje..lijkt me zóóó leuk!!! maar ga d'r maar gewoon vanuit dat het niet zo is. hoorde van een vriendin dat ze het boek van kluun had gekocht"help ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt" ofzo...lijkt me ook leuk! xxx
Spannend! Dat komt dan wel goed uit dat je moet werken en je vriend niet thuis is. Ik hoop voor je dat je postief test! En dat je dan je mannetje een cadeautje kan geven!! Dat is idd ook een leuk cadeau het boek van Kluun De laatste week is de langste week vind ik altijd zolang wachten pfff
ja erg he! En ik zit ook de hele tijd dan...voel ik wat? Maar de laatste paar keer heeft mijn lichaam me zo al in de maling genomen dus ga ik er al vanuit dat het niks is wat ik voel. Ik hoop dat deze week toch nog redelijk snel voorbij is!! Weten we beide meer!!