Hallo meiden, Sinds ongeveer een week heb ik nogal last van pijnklachten in mijn rechterbil, steeds op 1 bepaalde plek. Vooral bij het opstaan en bukken, en op mijn rechterbeen staan is ook helemaal niet prettig en voelt erg instabiel, bang om er doorheen te zakken zeg maar. Verder geen klachten, af en toe last van mn liezen maar alleen als ik veel gelopen heb... Ik hoop natuurlijk op een vervelend verrekt spiertje oid, iemand ervaring? Dit is wel erg vervelend namelijk, ik doe het nu rustig aan (heb vakantie), maar mag volgende week mijn drukke werk als verpleegkundige weer hervatten. Alvast bedankt voor het reageren! groet, M84
Ik heb dit gevoel in beide billen al een paar weken maar alleen wanneer ik veel gedaan heb zoals lopen. Meestal is het na 1 a 2 nachtjes slapen en rust weer een stuk minder. Maar het voelt niet als een spier, meer echt van binnen.
Hoi, Ik ben nu 13 weken en ik had een week geleden ook pijn in me billen, twee dagen en daarna ging het weer weg. Toen een paar dagen later weer. Lijkt een soort van spierpijn. Volgens mij heb ik het wel als ik veel gestaan of juist gezeten heb.
Het klinkt als bekkenklachten. Ik heb het nl ook, pijn, op altijd dezelfde plek in mijn linker bil. Soms met uitstraling naar mijn been/kuit. Ik heb er fysio voor. Vandaag voorlopig de laatste behandeling omdat het iets minder is geworden en nu stabiel is. Ik heb er vooral last van na het stofzuigen en dweilen. Soms heb ik last van mijn schaambot, alsof ik een trap in mijn kruis heb gehad. Ik zou het voorleggen aan je VK of gyn, die kan nl ook inschatten of je naar de fysio moet.
Ik had dit ook, verergerde van spierpijngevoel naar echt pijnscheuten, bij mij zijn het ook bekkenklachten. Vooral bij opstaan na lang zitten, bukken, tillen, stofzuigen, lang autorijden. Ik dacht altijd dat dit in je bekkenbodem zat maar kan ook bij aanhechting van bekken naar rug en dat ga je dan in je bil voelen. Ik zou even bij huisarts langsgaan en als het inderdaad je bekken is naar de fysio, dan kan je oefeningen doen voordat het erger wordt.
Ik had ook pijn in mijn onderrug en rechterbil. Ik ben er niet mee naar de dokter of verloskundige gegaan en het is eigenlijk ook vanzelf weer overgegaan. Heel soms heb ik nog dat als ik opsta er een pijnscheut in mijn bil schiet maar gelukkig is dat niet zo vaak meer en trekt het dan ook snel weer weg.
Pijn in de bil met uitstraling naar been/kuit klinkt meer als ischias, heb ik ook. Ben al rugpatiënt en heb vorig jaar een hernia gehad dus ben daar gevoelig voor, is niet fijn...heb de ene dag meer last dan de andere dag, maar tis wel constant aanwezig
Ik vind het ook meer als ischias klinken. Ik heb er ook héél erg last van gehad maar sinds ik ermee naar de osteopaat ga is het een heel stuk minder. IK zou het even in de gaten houden of het erger wordt en anders echt wat gas terug nemen. Ik kon er soms gewoon niet meer van lopen
Die uitstraling was bij mij mijn bekken. De fysio kon voelen dat het mijn bekken blokkeerde aan de linker kant.
Google maar eens op bekkenklachten dan zie je een hele waslijst waaronder uitstraling naar je bil. Het kan bij iedereen anders voelen. Verwar bekkenpijn niet met bekkeninstabiliteit dat is veel erntiger...!
Klinkt als zwangerschapsischias! Ik had er rond de 20 weken het meeste last van maar het is nu een stuk minder!! Zorg dat je een goede balans vindt tussen rust en bewegen. Niet teveel staan-zit-staan-zit. Goede schoenen heeft bij mij ook een wereld van verschil gemaakt. Doe rustig aan. Bij mij is het gelukkig een stuk minder geworden, maar als je pech hebt kan het de andere kant uitgaan.