Wie kent er leuke spreuken? Weet niet of er al een soortgelijke topic is, maar het lijkt me erg leuk om spreuken uit te wisselen. Vind ze zo leuk! Hier een aantal: - Ten gevolge van de crisis is het licht aan het einde van de tunnel tijdelijk uitgeschakeld - Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig - Als echtparen echt paren, dan hebben echtgenoten echt genoten.
-Tegen een lilliputter zeggen; ik hou je op de hoogte - een heroïne hoertje die het voor een prikkie doet
ik heb er ook nog wel een paar op de koelkast hangen: Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen. Vergeet nooit dat je uniek bent, net zoals iedereen! Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij dat het bijna eng is
Ik heb er een aantal op het toilet gehad, nu met dreumes in huis maar weggehaald omdat ze best grof waren... helaas weet ik ze niet meer allemaal... Maar vond deze toch wel leuk en het minst grof: -Iemand dood maken met een blije mus
Kom schat, we gaan naar bed. De visite wilt naar huis. Mijn vriendin is geweldig. Ze deelt al mijn zorgen... Maar vermenigvuldigt ze ook!
Beter een gat in je sok dan een sok in je gat (ik zie dan echt zo'n rood-wit gestreept ding bungelen he whaha) Sacherijnig worden van een happymeal is niet grappig. Een fotorolletje naar een ontwikkelingsland sturen is niet grappig. Een homo van achter aanrijden en een ster is je voorruit hebben is niet grappig
uhmz deze: = ik heb van nature voldoende domheid meegekregen om de domheid van anderen nog nodig te hebben =jij was vroeger zo lelijk dat je moeder een karbonade om je nek bond, anders wou zelfs de hond niet met je spelen... =looking back gives a headache when you are going forwards En loesje blijft ook erg leuk... Leuk topic, ik ben dol op spreuken
Een paar oude volkswijsheden uit vlaanderen. Een gat is een gat zei de boer en hij kroop op zijn varken. Hij is zo stom als het paard van christus en dat was een ezel. Hij is van de duivel niet bang behalve van zijn wijf.
Wij hebben hier op de koelkast hangen: "Het huwelijk is een relatie waarbij de 1 altijd gelijk heeft en de ander de man is"