Ik ben dus opzoek naar zo'n wieg: Baby Wieg Romantic XXL de luxe Rose Voile - Mamaloes Babysjop Alleen dan wat goedkoper maar kan ze werkelijk nergens vinden misschien jullie nog wat vinden?
Je zou ook een goedkoop wiegje op de kop kunnen tikken en laten bekleden...ik heb een goed adresje pb me maar als je wil.
Ah echt iets voor mij als computer nerd haha 119 euro op een duitse site Stubenwagen 1205 150 euro: ⥠Wiegje roze met lakentje deken en kruikenzakken - Babywiegjes en Ledikanten - Marktplaats.nl Edit: nog meer leuke: WALDIN Stubenwagen bei billiger.de - Preisvergleich mit TÜV-Zertifikat
Tip: Google image search! De link van de foto kopieëren en naar google afbeeldingen gaan. In het zoekvenstertje staat een icoontje van een cameraatje en daar kan je de link in plakken. Op deze manier kan je dus ook kijken of er foto's van jou ergens anders op internet gebruikt worden. (Zo zoekt MTV Catfish ook bijvoorbeeld)
En dan witte lakentjes erin? Je hebt ook wieg celine (op mp voor leuk prijsje te vinden) met roze bekleding