Hallo! Weet iemand wat dit kan zijn? Onze dochter heeft deze vlekken over haar hele lichaam in grote en kleine vorm. Ze heeft er jeuk aan en ze krabt ook elke keer aan haar oren. Wie o wie weet wat dit is??? Oh ja ze heeft geen koorts en maakt absoluut geen zieke indruk.
Net hap gebeld en ze adviseren om nog even aan te kijken maar wel terug te bellen bij koorts, ze heeft nu 37,8
Mijn dochter had zoiets vorige week, eerst bijna overal en 2 uur later was alles weer weg. Ik denk warmte uitslag.
Was ook mijn gedachte. Ik ontdekte net rode vlekken in de knieholtes van mijn dochter. Ik dacht bij haar ook gelijk aan warmtevlekken.
Gekke vraag misschien maar wat voor wasmiddel gebruik je? Mijn dochter kreeg uitslag zoals ik op jouw foto zie en nu wassen we in neutral (al heel lang) en gaat jet goed.
Mijn dochter heeft precies hetzelfde. Toen ik toevallig langs de kinderarts moest (voor iets anders ) liet ik het zien. Antwoord was dat het vijfde of zesde ziekte is en dar het vanzelf weer overgaat. Ze heeft overigens nog nooit koorts gehad.
Kan je de plekken ook voelen? Galbulten/netelroos kan je voelen. Die liggen een beetje op de huid. Dochtertje heeft het ook gehad maar veel erger. Bij haar zaten er ook plekjes in haar mond en dat is gevaarlijk. Waarschijnlijk een allergische reactie op iets.
Ik denk of warmte of allergie beide wel eens gezien of zelf meegemaakt met de rest wat hier genoemd wordt geen ervaring dus dat weet ik niet
Ja vooral bij de beentjes he? Heb je vaseline in huis? Of zou dat kwaad kunnen als je niet zeker weet wat het is?