weet iemand wat dit kan zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door emje, 6 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. toen ik vanmorgen uit bed kwam merkte ik gelijk dat mijn buik anders was. hij is erg opgezet. wel zo erg dat ik geen enkele broek dicht kreeg en daardoor maar een zwangerschapsbroek heb eengetrokken. ook doet het lichtelijk pijn zo op de hoogte van mijn navel en trekt richting liezen. het is een raar gevoel een beetje spierpijn/krampjes achtig. weet iemand wat dit kan zijn?

ik zit nu op 10 dpo en had gister een zeer lichte posi test. maar kan toch niet van eventueel zwangerhschap zijn?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien zijn het je darmen?

3. emje

emje Niet meer actief

zou kunnen maar kunnen die zo opgezet zijn dan? en waarom zouden ze dan eigelijk zo opgezet kunnen worden?

4. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Je darmen zetten op door de hormonen. Daarbij heb je nu verhoogt progesteron in je lichaam wat ook nog eens voor vocht vasthouden zorgt.
    Het is dus 1 van de symptomen, een opgezette buik. Ik lijk nu al 3 maanden ;).

Charlie

5. emje

emje Niet meer actief

hmm dan is er toch hele goede hoop op een zwangerschap. ik vind die kleine krampjes wel eng. hebben jullie ook kleine krampjes? ik heb 2 miskramen gehad dus schiet nogal snel in de stres

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had ook de eerste paar weken kleine en grote krampjes...

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zou best kunnen hoor!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Want ik had hele heftige kramp bijv.

9. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ik wil je natuurlijk niet je hoop af praten maar ik heb altijd een super dikke buik als ik ongesteld moet worden/ben.. echt niet zo fijn..;) maja..

Ik hoop voor jou dat het iets anders is natuurlijk!;)

Deel Deze Pagina