Hallo lieve mensen. Ik zit in een zwaar onzekere periode. Ik moest precies vorige maand ongi worden, maar ik ben dit nog steeds niet. Normaal ben ik altijd regelmatig of zit er min 3 dagen verschil in, maar nooit zolang als nu. Ik heb al 2 testen gedaan, 1 zelf en 1 door de ass van de huisarts maar beide waren negatief. Kan het zijn dat de testen toch niet zo betrouwbaar zijn als dat men beweerd, en ik toch zwanger ben? Of kan het ook nog andere oorzaken hebben... Wel heb ik al gezocht op sympthonen en deze kwamen redelijk overeen. Ik weet het niet meer. Wie o wie heeft dit ook (gehad) en kan mij wat opheldering geven? Liefs Little star.
ik ben momenteel 6 dagen overtijd.. niet ongesteld en ook niet zwanger... ik wacht nog maar even af.. Maar jij bent al veel langer overtijd.. kunnen ze bij jou geen bloedtest afnemen? dat kan wel duidelijkheid geven volgens mij.. k zal voor je duimen dat je zwanger bent
Wanneer ben je gestopt met anticonceptie? Het kan namelijk zijn dat je lichaam op gang moet komen. Een maand overtijd, én negatieve testen, dan denk ik niet dat je zwanger bent... Misschien om een bloedtest vragen?
Vervelend zeg die onzekerheid! Hoe lang is je cyclus normaal? Kan het zijn dan je een ronde hebt overgeslagen? Ik had vorige ronde een cyclus van 7,5 week, toen ik bij de dokter was werd ik ongesteld Het mooiste zou natuurlijk zijn als je zwanger bent!
Ik ben eind jan gestopt met de pil. En ook daarna gewoon een normale cyclus. Miss morgen nog maar eens de dokter bellen en vragen voor een afspraak. Kijken wat hij voor mij kan betekenen. Las op meerdere sites/forums dat het vaker voorkomt dat de test negatief is en dat je toch zwanger bent.
Ik heb dit in 2007 ook gehad. Na het stoppen met de pil was ik 4 maanden regelmatig ongi, daarna helaas maar 1x in de 2 a 3 maanden. Gelukkig toen wel binnen een jaar zwanger geworden. Dit keer heb ik minder geluk... nu lijkt het eindeloos te duren terwijl ik sinds de bevalling altijd elke 24 tot 30 dagen ongi ben. Ook met een lange of onregelmatige cyclus kun je wel zwanger worden!
Welke merk test raden jullie aan? Laatst had ik die van clear blue, en ik weet niet welke de dokters ass gebruikte. Zit daar nog enig verschil in?
De testen van Clear blue zijn wel goed hoor. En die van je HA ook. Denk dat je er niet te erg vanuit moet gaan dat je zwanger bent maar dat je gewoon een lange cyclus hebt deze ronde.. Het zou ook nog eens zo kunnen zijn dat je een ronde hebt overgeslagen, dat hoor je ook wel vaker. Als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk een afspraak maken met je HA. Hopelijk wil en kan hij dan wat voor je betekennen. Succes..
Je lichaam heeft vaak een hele lange tijd nodig om te ontpillen, dit kan soms wel eens een jaar duren .. Het kan in de tussentijd helaas wel eens voorkomen dat je een maandje overslaat met ongi worden .. Als de Clerblue zegt dat je niet zwanger bent dan denk ik wel dat je daar van uit kan gaan want deze zijn erg betrouwbaar .. Maar als ik jou was zou ik idd de HA bellen om een bloed test te vragen en te kijken hoe en wat ..
ik zou de ha bellen voor een afspraak. Ik ben alleen bang dat als de testen zeggen niet zwanger dat je ook niet zwanger bent. een rondje overslaan komt helaas vaker voor. ik heb het ook gehad toen ik met de pil stopte maar voordat wij gingen proberen.
Ontpillen... Moet je dan niet vanaf het begin onregelmatig zijn? i.p.v na 5 á 6 mnd. De testen die gedaan zijn, zijn al 2 en 2,5 week geleden. Misschien nog maar een test doen en dan de ha bellen. Moest de ha voor 12 uur bellen voor een afspraak, door me werk is dit niet gelukt. Een ronde overslaan is mij nog nooit overkomen dus dan wil ik toch wel weten van de ha wat het dan is.
Volgens mn gyna kan het soms voorkomen dat je een ongi maand overslaat, maar dat kon geen kwaad zei ze. Daarbij....als jezelf midden in stress of spanning zit of hebt gezeten, dan kan het zelfs ook een maand overslaan. Wat dat aangaat....je lijf doet zelf waar ie zin in heeft . Want ik ben nu al ruim 7 weken niet ongi meer geweest, en ook bij mij waren alle testen negatief....en bloedonderzoek was ook negatief. Nu hebben ze vorige week vrijdag in het ziekenhuis ontdekt (de gyna) dat ik een cyste in mn baarmoeder heb. Ook dit kan tevens een oorzaak zijn dat de ongi nu weg blijft (blokkade zeg maar!). Nu heb ik zelf van mn HA "Primolet" tabl. gekregen om de ongi ermee op te wekken. Met deze tabl. moet ik ff wachten met innemen, want mn gyna wilde ff kijken wat het deze week doet met mn ongi. Mocht het nog weg blijven deze week, dan moet ik misschien alsnog beginnen met innnemen van deze tabl. * Donderdag moet ik sowieso weer terug komen bij mn gyna, ook om dit probleem (mn ongi) weer te bespreken....want ik heb dit zelf ook nooit mee gemaakt. Maar goed, ik ben zelf al jaren vd pil af....dus ontpillen of dergelijke telt niet voor mij . Ik wens je alvast veel suc6 meid! Liefs Duivinnetje