Hallo, ik heb sinds een aantal maanden een cyclus rond de 38 dagen (ben gestopt met de pil sinds november). Nu ging ik er van uit dat het nog een tiental dagen moest wachten op mijn eisprong, maar sinds gisteren had ik al last van mijn eierstok. Ik dacht eerst dat dit niks te betekenen had, maar vandaag had ik dit opnieuw en aan mijn slijmen te zien denk ik toch dat ik mijn eisprong heb gehad vandaag. Ik ben wel voor de 2e maand aan het temperaturen, dus ik zal normaal wel merken als ik juist zit, maar ik vroeg me af of er nog vrouwen zijn die na een hele poos lange cyclussen ineens toch een serieus kortere hebben gehad? En of dit te maken kan hebben met stress? Zijn vorige week getrouwd, dus misschien is alles nu wat 'van me af gevallen' en heeft dat er mee te maken? Alvast bedankt! PS: heb mijn banner op 28 dagen gezet... ben eens benieuwd!
Hoi, je lichaam is meestal niet zo precies dus een beetje variatie kan voorkomen. Heb zelf wel eens een cyclus van 38 maar ook van 79 dagen en dus alles kan! Succes!