Even een vraagje. Heb dinsdagmiddag inwendige echo gehad (ivm kleine hoeveelheden bloedverlies) Vond het onderzoek helemaal niet vervelend. Maar gisteren leek mijn buik wel helemaal geïrriteerd van binnen. Hij werd hartstikke dik en voelde me ook echt niet geweldig. Had gistermiddag een beeje rood bloedverlies. Maar sinds dat eruit is voel ik me alleen maar beter. Blijf nog wel een beetje bloedverlies houden. Kennen jullie dit?
Hoi, Ik weet niet of je al antwoord hebt van iemand. Ik heb in het begin aardig wat bloed verloren. Op een gegeven moment was dat een paar dagen weg tot de inwendige echo. Toen heb ik het ook nog gehad, maar dat is wel weer over gegaan. De week erna hadden we weer een echo en toen zag ik dat Frummel nog leefde. Dus het kan door een inwendige echo komen. Maar als je er niet gerust op bent, bel je gewoon toch naar de gyn/vk.
Ik hb bij geen een van mijn zwangerschappen bloed verloren, alleen bij deze, na de inwendige echo, zou me niet zo druk maken denk ik, hoort erbij
Hoi, Dank jullie voor de steun. Blijk nu ook nog blaasontsteking te hebben en verlies iedere dag wel bloed. Soms met kleine stolseltjes soms met slijm. Heb VK gebeld. Zij geeft aan dat je ook bloedverlies kunt hebben door blaasontsteking. Moet maar afwachten maar vindt het vreselijk. Heb geen krampen dat is het enige positieve. Heb ook geen last van misselijkheid of iets dergelijke. Normaal fijn maar nu zou ik wel eens wensen dat ik het had. We wachten af. Liefs Mel