en dan nog niet te spreken over de hoeveelheid vlooien die jaarllijks vermoord worden omdat ze je hond of kat lastig vallen.... Haha....
Ik vind het er wel gaaf uitzien, maar pff wat een geld. Dan koop ik liever een aquarium. Een aantal jaar geleden had je ook van die waterplanten met onder in het water een japans vechtvisje. Die mogen ook niet meer verkocht worden. Waren ook erg duur.
Zoiets heb je ook met mieren Antworks. AntWorks® Tunnel Vision - Fascinations gadgets, kados en originele cadeau
Nee inderdaad erg hypocriet. Wel op mieren staan of spinnen verpletteren et cetera... Moet ik eerlijk zeggen dat ik geen dieren (bewust) dood maak. Ook niet eens een vlieg. Ik ben heel erg daarin. Ik doe letterlijk geen vlieg kwaad.
Ik vind het wel bijzonder hoor, zo'n mini-ecosysteem wat zichtzelf helemaal in stand houdt. Maar ik geloof dat ik er snel op uitgekeken zou zijn. Bovendien hebben wij al garnalen in ons aquarium. (Wat mij betreft ook een mini-ecosysteem dat zichzelf in stand houdt... hij is namelijk van mijn man, dus ik hoef er alleen maar naar te kijken. )