Hoi Vraagje; welk spul gebruiken jullie om de voegen van de badkamer schoon te maken? Ik gebruik nu cif en een tandenborstel maar nog krijg ik de voegen niet zo heel schoon.. Iemand tips? groetjes Danielle
Ik gebruik altijd verdunde bleek in een spuitbus. Even laten intrekken en dan met een schrobber na schrobben. Daarna lekker na soppen met allesreiniger. Werkt perfect. Je moet alleen niet vergeten goed te luchten ondertussen. Succes
Ik gooi er van tijd tot tijd een flinke scheut chloor over en dan worden ze zonder al te veel poetsen weer aardig wit.
fles goedkope bleek/gloor in een spray fles doen, even op de voegen spuiten, in laten trekken en naderhand gewoon afspoelen en alles is weer schimmel vrij en de zwarte kleur is ook van de voegen af en dus weer stalend wit. niks geen schrobben. werkt perfect
Jep, bleekmiddel erop, even laten intrekken (ramen open en zelf uit de buurt blijven) en daarna is alles weer helemaal wit.
Hey diana Goede vraag Ik ga het zeker proberen maar ik heb een afzuiger en een klein raampje. is dat voldoende lucht? Kan het geen kwaad als ik in die lucht bezig ben? Groetjes Danielle
ik zou het eerst lekker inspuiten met bleek in laten trekken en daarna met een emmertje sop goed afsoppen. en dan elke keer goed luchten en eens per week met een verdunde bleek inspuiten mischien.
Ik zie nu pas dat je zwanger bent, zelf heb ik niet zoveel met chloor gepoetst toen ik zwanger was, weet niet of het echt kwaad kan, maar het leek me niet zo gezond en wou geen risico's nemen.
Hoi jo79 nee ik had het er idd niet bijgezet haha, maar ja omdat het niet zo heel goed te ventileren is. wel wat natuulijk maar geen grote ramen oid, wil ik niet te veel risico nemen.. Als ik dan die lucht sta in te ademen... hmm niet zo`n lekker idee.. Is er geen andere middeltje? Liefs Danielle
Ik zie ook net pas dat je zwanger bent, dan zou ik zeker niet met bleekmiddel gaan poetsen in kleine ruimtes. (liever helemaal niet zelfs). Is er niemand anders die het voor je kan doen? Producten met chloor moet je nu zo veel mogelijk achterwege laten.
Ik gebruik cilut bang, ( weet niet hoe je hetschrijft) Je spuit het er op, laat het een kwartier in weken en dan kan je het zo opdwijlen. Ik gebruik het ook voor de douchemuren. het stinkt wel!
Ik zit met hetzelfde probleem.. Sinds ze de badkamer vernieuwd hebben (en niet zo superfantastisch, maar goed we huren) zit ik met schimmelplekken tussen de voegen in de douche. Ik maak de vloer droog na het douchen en probeer vriendlief dat ook aan te leren maar die plekken blijven maar terugkomen. Als ik met een tandenborstel in de weer ga dan slijt ik het hele voegsel weg... Iemand een gouden tip om er vanaf te komen zonder de voegen verder te beschadigen?
Schimmelplekken blijven terugkomen, behalve als je de plek insmeert met wegenstrepenwit heb ik me eens laten vertellen. (waar ze van die lange fietsjes mee maken op de weg en haaientanden enzo)
tsjah ik gebruik ook gewoon bleek in een spuitbus, ik spuit het in en sop daarna alles af met andy en werkt echt perfect! Ik heb ooit een keer in een hoek op gewoon de muur (niet op de tegels) heel veel schimmel gehad, tip van me schoonvader om het bleek te doen, en weg was de schimmel! het was niet alleen gebleekt maar de hele schimmel verdwijnde gewoon.
Nou Heb cilit bang gekocht en net op de voegen en tegels gespoten lopt zo weer met een rot gang naar beneden dus maar met een sponsje beetje verdeeld, maar dat nu echt de voegen schoner zijn... hmm Groetjes Danielle
AAAAhhhh verschrikkelijke topic (omdat ik net heeel de badkamer heb staan schoonschrobben Pfff) wat een rotklus altijd! Maar ik heb van ajax speciale badkamer reiniger showerpower heet het maar gebruikte ik niet toen ik zwanger was (ruikt heel sterk)
Gebruik "Blue Wonder" , koop het in de Albert Heijn. En "Pine Oil" van SUPRO (is een deodorant reiniger) voor de badkamer - en keukenvloer, ruikt heerlijk en... Alles blinkt!