Lijkt me wel interessant! Vanaf 3 januari op sbs6. SBS 6 komt met nieuw medisch programma Kleine Baby`s, Grote Zorg rondom het Erasmus MC-Sophia Kinderziekenhuis | Talpafan.nl dagelijks het laatste medianieuws
Bijzonder, wil dit heel graag zien. Zal ook wel emotioneel zijn inverband de vroeggeboorte van onze zoontjes.
Dubbel, aan de ene kant wel leuk omdat zowel Djaysen als Dean geboren zijn in het Sophia, maar denk dat het wel confronterend is om weer die IC te zien daar. Brrr
een kennis van me wordt momenteel ook gevolgd voor dit programma. Ze ligt momenteel in zkh, zwanger van een drieling, en maakt precies hetzelfde mee wat wij 3,5 jaar geleden hebben meegemaakt. Het zal voor ons enorm herkenbaar en emotioneel zijn om te zien dus, maar ook heel mooi om haar en de geboorte van haar drieling te zien. En ook om aan onze omgeving een beetje te laten zien hoe onze 'start' is geweest, want veel mensen beseffen echt niet wat je hebt meegemaakt..
Lijkt me een hele emotionele serie. Zo was er een paar jaar geleden ook net zo'n serie over de afdeling neonatologie van het UMCG.
Ik ga het ook zeker volgen. Heb zelf 2 jaar geleden een korte stage gelopen op de nicu in het Sophia. Vraag me alleen wel af wanneer het nou komt. In het bericht staat vanaf woensdag 3 januari, maar 3 januari is op een donderdag..
Lijkt me heel erg interessant en indrukwekkend. Ik ga zeker kijken! Ik heb een tijdje geleden bij de publieke ook zoiets gevolgd in (ik dacht) dokument. Ook over die hele kleine ukkies, vond ik ook zo interessant. Onze zoon was bij geboorte 1870 gram (4 wk te vroeg + groeiachterstand van 3 wk) en die was groot in vergelijking met deze ukkies..
Dat is in prematurenwereld ook 'groot', want met dit gewicht mogen kindjes al uit de couveuse, kunnen ze zelf gaan drinken. Mijn zoontje was net 2 kilo en 44cm toen hij naar huis mocht, en ik vond hem niet klein meer