Ervaringen Pretura Diaper Keeper?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rebelleflower, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik ben opzoek naar een ruikloze luieremmer..
    Het liefst 1tje die ook geen geurtjes verspreid als je die gaat verschonen..
    nu kwam ik die van tommee tippee tegen en die sprak mij als eerst het meeste aan, het enige wat ik daar een groot nadeel aan vind is dat die navelverpakkingen best duur zijn!

Dus ben verder gaan kijken.. kwam ik op de diaper champ. Alleen als je die gaat verschonen komt er dus wel behoorlijk wat stank vanaf (op mijn oude werk hadden we die in het toilet/verschoningsruimte staan en ik weet nog heel goed dat het een vies klusje was om die te verschonen).

Daarna kwam ik op de pretura diaper keeper.. lijkt zo de perfecte mix van beide! Je kan de zak namelijk verschonen zonder dat er geurtjes vrij komen doordat je de zak eerst dicht kan knijpen voordat je het los haalt van de deksel.
    Nu kan ik er weinig tot geen reviews over vinden.. dus zijn er hier meiden die ervaring hebben met deze luieremmer?
    Of eventueel nog een andere tip hebben?

2. veense

veense Niet meer actief

Korbell van 17,95, gekocht bij Babydump, werkt prima! Doe ongeveer 5 maanden met 3 navullingen (15 euro), baby is fulltime bij huis, dus best zuinig.
    Deze kun je idd ook dichtknijpen voor je hem aan de onderkant met een ingebouwd mesje lossnijdt.

Deel Deze Pagina