Nieuwe laarsen inlegzooltjes???

Discussie in 'De lounge' gestart door kdvjuffie, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Vandaag laarsen voor mijn dochter gekocht! Aangezien ik er nu tegen aan liep en ze echt super leuk zijn...
    Ze hoeft ze voorlopig nog niet aan want daar is het nog net te warm voor.
    Ik heb maat 27 met inlegzooltjes gekocht. Ze zou nu 26 precies goed passen maar daar zou ze dus net januari mee halen zei de schoenverkoopster. Dus zij gaf aan inlegzooltjes in de 27 zodat ze er weer wat langer mee doet!
    En wie weet past ze ze over een maand wel goed.
    Nu vroeg ik me af wat jullie gedaan zouden hebben? werken jullie ook weleens met inlegzooltjes bij jullie kindjes?

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Vorig jaar had ik hetzelfde. De laarsjes had ik in augustus gekocht, een maatje groter. Aan het begin van de winter droeg Demi ze met inlegzooltje en aan het einde van de winter zonder. Ging prima.

3. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Okay tnx... jah ik moest wel even kijken want nu vond ik de laarsjes ook gelijk zo heel groot aan die kleine beentjes hahaha! Maar het is ook weer even wennen dan het weer laarsjes zijn in plaats van lekker de zomer slippertjes!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja hoor, doe ik ook wel eens als ze nog wat te groot zijn, werkt prima.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb het weleens gedaan. Maar niet met de dagelijkse schoenen. Dat waren een paar echte winterschoenen, dus aan het begin van de winter een paar keer met inlegzool. En de echte winter pastte hij ze goed..

6. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hier geen ervaring. Bedankt voor de tip!

7. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik wil niet vervelend doen of zo maar het zijn laarzen niet laarsen ;)

8. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier precies zo en ze heeft ze de hele winter kunnen dragen, ideaal.
    Ga een van de komende dagen weer kijken en doe het dan precies zo denk ik.

9. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik zou het denk ik niet zo snel doen, liever passende schoenen en ja dat is veel geld maar waarom goede schoenen kopen (duur) als het voordeel ; goed passend dus goed voor je voet er niet is te groet schoenen zijn niet echt goed, vaak zit dat knikje dan op de verkeerde plek zeg maar en ook qua breedte e.d. moet het goed passen.

Dus niet zomaar doen, kijk een halve maat kan je natuurlijk makkelijk overbruggen maar zou niet snel veel te grote schoenen kopen en aantrekken...

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Door het zooltje zijn ze niet meer te groot en qua 'de knik' kan ik me werkelijk niet voorstellen dat het veel uitmaakt. Bovendien koop ik Demi's schoenen alleen maar in goede schoenenwinkels en als zelfs daar wordt gezegd dat het kan dan kan ik me niet voorstellen dat het slecht kan zijn voor de voetjes.

Deel Deze Pagina