of je, als je vergeten bent onder het adres 'belgie' te schrijven, je envelop wel aankomt daar? Ik heb er wel een priority-zegel op laten plakken maar ben zelf 'belgie'vergeten
Duurt inderdaad wat langer maar voor de rest geen probleem.Post naar België duurt altijd wel minimaal een dag of 4.
nou ik t lees begin ik mij hetzelfde af te vragen of ik van de week wel duitsland op het geboortefelicitatiekaartje heb gezet hmzzz:S
Ja hoor het komt in principe wel aan, ik ga er dan wel vanuit dat je de postcode hebt genoteerd. Die is nl anders als in NL... alleen maar vier cijfers (dus zonder de lettercombinatie)..... de meeste postsorteerders weten dan wel dat t naar België moet. En zoals gezegd het kan dan evt ietskes langer duren. Wij ontvangen ook regelmatig post waar niet op staat vermeld dat we in Duitsland wonen en nog vaker...... met te weinig porto. NIet dat we daar strafport op ontvangen hoor, maar met de regelmaat van de klok toch echt een postzegel met een "eentje" ipv een "tweetje" voor het buitenland.