mijn moeder gaat naar engeland vannacht met de vrachtwagen maar nu wilde ze iets mee nemen voor ons. wat zijn nu echt dingen wat daar echt leuk is om mee te nemen! ook iets voor de kids??
Eigenlijk kan je bijna alles wel hier krijgen tegenwoordig maar - clotted cream - crumpets - scones - mint sauce - red currant preserve - Tetley tea - Baking soda - white beans in sauce (Heinz) - original HP sauce - jelly's - ready to maken custard - sheperd's pie - steak & kidney pie - cippers Alles met de Union Jack, Paddington Bear, the undergroud, dubbeldekkers
Uh.. Jelly beans.... Snoep van cadbury.. Thee, Shortbread.. SALT & vinegar chips (moet je van houden), marmelade (wilkin)... Waar gaat ze heen?
ze gaan naar harwich dan naar hull en dan naar normanton bij leeds in de buurt. londen proberen ze mijden hahaha
Cadbury chocola!!! Shampoo (mijne hebben ze hier niet meer ) Cheesecake Flakes En voor mijn man altijd Robinson Citroen Limonade
Een maatlepel voor de Engelse kookhoeveelheid teaspoon en tablespoon zodat je Engelse recepten kunt maken zonder omrekenen.
Thee (merk maakt niet uit, wij kopen altijd vrachten 'Kenya tea' van Sainsbury's maar ze zijn allemaal goed. Baked Beas Daddy's Sauce (Brown Sauce) Marmite gemengde zakken chips (Prawn cocktail/Salt & Vinegar/roast beef/ham & mustard zijn hier de favoriete smaken...) En verder:als je van Indiaas eten houdt kun je alle ingredienten heel makkelijk kopen in Engeland. Daarnaast heb ik gemerkt dat, toen ik in Engeland ging wonen, álles véél goedkoper was in Frankrijk/Nederland etc. Nu ik niet meer in Engeland woon, is álles véél goedkoper in Engeland... Electronische apparatuur is trouwens altíjd al goedkoper geweest daar. Msschien kun je even bij Argos neuzen (je kunt zelfs voorbestellen): www.argos.co.uk
Mrs. Balls peach chutney!!!!!!feel lekkerder Dan mango chutney die je hier koop!! Je heb original, hot en extra hot.