Aanbieder internet en telefonie

Discussion in 'De lounge' started by Kubus, Sep 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Momenteel hebben wij internet en telefonie bij Casema. Nu heb ik vanaf april geen factuur meer gehad en is er ook niets meer afgeschreven van mijn rekening. "Lekker toch?" zou je dan denken, maar het zit mij niet zo lekker.... De rekening loopt natuurlijk wel gewoon op, ondanks dat ik hem momenteel niet krijg. Ik ben al sinds mei bezig om het in orde te krijgen, maar zonder enig resultaat tot nu toe. Gisteren voor de laatste keer gebeld met de klantenservice en een klachtenformulier ingevuld op internet. Van beiden krijg ik de reactie dat ze het erg vervelend vinden, een achterstand hebben met de facturatie, geen idee hebben hoelang het nog duurt en ook niet weten wat ze er aan moeten doen. Ik hoor dit inmiddels al 4 maanden en ben het STR*NT zat! Al de familie en kennissen die ook Casema hebben krijgen wel gewoon hun facturen dus zal wel meevallen met die achterstand.

Ik ben nu dus op het punt gekomen dat ik wil overstappen naar een andere aanbieder.
    Mijn vraag aan jullie: "Van welke aanbieder hebben jullie internet en telefonie en zijn jullie tevreden?"

Ik ben benieuwd!

2. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    Ik heb van tele2 internet en vaste telefonie. 20 mb voor 19.95 eerste half jaar en daarna 29,95. na 7 of 8 uur kan ik gratis bellen met vaste telefoonaansluitingen. Tot nu toe ben ik er dik tevreden over! internet werkt super!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Home. Alles digitaal, tv, internet en telefoon. Ook geen klachten alleen bij slecht weer (storm/veel regen) wil de tv en telefoon wel eens uitvallen....

4. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    @Home. Alles digitaal, telefoon, internet en tv. Geen problemen gehad.

5. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Wij hebben casema, nog nooit problemen gehad....hiervoor hadden wij KPN maar dat is echt duur.

6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    We hebben jaren bij @home gezeten, en dat gaat prima zolang je geen wijzigingen/problemen etc. hebt. Zal jullie de details besparen (lang verhaal) maar na mijn verhuizing is het anderhalf jaar drama geweest, dubbel betalen, slechte service etc. etc.

We zijn nu volledig over op Tele2, ook tv en dat bevalt tot dusver super.

7. Iloon

Iloon Fanatiek lid

May 5, 2007
    2,583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Wij hebben internetplusbellen Go van KPN en zeeer tevreden over

8. butterflymom

butterflymom Actief lid

Apr 19, 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    wij hebben ook Tele 2 en heb hier nooit geen problemen mee gehad...

nu hebben ze ook nog es een leuke aanbieding althans voor 2 week terug nog wel... dat wanneer je telfoon en internt neemt bij hun dat je een gratis laptop bij krijgt!

liefss

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ja daar baalde ik behoorlijk van, hadden we nou maar iets langer gewacht met overstappen :rolleyes:

10. butterflymom

butterflymom Actief lid

Apr 19, 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    hihi .. ik had het voor ene paar jaar terug dta ik overstapte naar tele 2 .. krgen we gratis pc der bij.. dus had toen wel geluk..

11. augustus

augustus Niet meer actief

Ik ben van casema naar Orange gegaan.
    Wij betaalde 100 euro eerst bij casema, voor telefoon, super snel internet en digitale TV etc.
    Bij orange betalen wij nu voor hetzelfde 40 euro in totaal (met KPN etc erbij dan)..

12. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Wij hebben telefonie en internet van Tiscali, bevalt prima!

13. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    wij hebben alles van upc en ben er dik tevreden mee...

zit al vanaf het begin af aan bij upc en enkel op wat "mindere dingetjes" in het begin na (opstart problemen zal ik maar zeggen) ben ik er prima over te spreken...

zeker ook nu ze al een heel lange tijd gebruik maken van telefonische hulpdienst via een ander bedrijf e.d. eventuele klachten worden goed opgelost zonder dat je daar weer achteraan hoeft te bellen....

ik zou in ieder geval als ik jou was, geld reserveren voor de rekeningen zodat je straks niet ineens hoeft te zeggen, ja maar hoe moet ik dat ophoesten, tuurlijk zitten zij fout, maar je weet dat de rekening gepresenteerd gaat worden... ;) en dan is het een heel bedrag ineens....

gr.smoekie

14. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Nu hebben we sinds kort Tiscali, daarvoor Orange. Orange was een ramp, alles wat mis kon gaan, ging mis, het werkte voor geen meter, onbeschofte helpdesk, er werd (al hadden we dat al meerdere malen doorgegeven), steeds weer geld van onze rekening afgehaald voor een totaal ander persoon etc. Wat ben ik blij dat we daarvan verlost zijn!

15. Kubus

Kubus Fanatiek lid

Jul 6, 2006
    4,212
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank jullie wel voor alle reacties, hier kunnen we wel wat mee! We gaan dit weekend alle opties eens bekijken en zien wat voor ons het meest voordelig is.

Inmiddels ook weer een mail van Casema gehad dat ze het probleem de hoogste prioriteit hebben gegeven en dat er natuurlijk geen extra kosten zitten aan het feit dat zij gefaald hebben met factureren :rolleyes: (zou er ook nog eens bij moeten komen :)) Oh ja, ook dat ze hopen dat ze ons als klant mogen behouden :)

@Smoeki: Geld hebben we inderdaad al gereserveerd de afgelopen maanden, want mijn ouders hebben ookal een keer zo'n geintje gehad ;) Dus het geld zal het probleem niet zijn gelukkig. Het is meer het feit dat je er de hele tijd achteraan moet.

Nogmaals dank jullie wel voor de reacties!

Groetjes,
    Tijgetje

Share This Page