Lekker geloofwaardig die Bush...

Discussie in 'De lounge' gestart door streepjes, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik kan er met mijn hoofd niet bijkomen hoe zo`n idioot aan de macht kan blijven!
    Kan ik me echt kwaad om maken!
    Die man is toch een schande voor zijn land en de rest van de wereld!
    En iedereen loopt maar als een schoothondje achter ome Bush aan...
    Ongelooflijk.... :evil:

2. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    die man graaft zijn eigen graf met zijn praatjes.
    ze hebben onertussen volledig irak neergegooid en nog niks gevonden. op olie uit is ie ja moeien met de mensen om ze te "helpen".
    jammer dat in zijn tuintje nog niks is binnen gevlogen.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik vind dat Bush onderhand eens klaar moet zijn met presidentje spelen! Meneer moet altijd zijn zin hebben, krijgt ie dat niet dan gebruikt ie toch gewoon zijn veto-recht! Ik vind het belachelijk hoe leiders van andere landen achter hem aan huppelen en zich niet eens tegen hem keren. Het wordt tijd dat Bush eens op zijn nummer gezet wordt en tegengas krijgt! Je schaamt je toch dood als meeloper van Bush zeker?

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou dit vind ik toch wel een beetje ver gaan hoor... :confused:

5. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    en al die mensen die in irak om niks worden vermoord omdat hij zijn zin wil krijgen gaat niet ver?

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nee maar wie zijn wij om te veroordelen.
    Wat jij hier eigenlijk aangeeft is dat je hem doodwenst..
    Nou vind ik nogal een uitspraak.

Ik ben helemaal niet een Bushfan.. maar grote leiders hebben nu eenmaal veel kritiek te dragen.
    Hij doet ook heus goede dingen. Alleen die willen wij niet meer zien omdat we al een hekel aan hem hebben.

Ik vind het geen goed beleid wat hij heeft, en ik had allang de soldaten daar weggehaald.. maar er zijn ook mensen in Irak de juigen als ze de Amerikanen zien..

Er zijn altijd 2 partijen..
    Maar een doodswens.. nou vind ik erg ver gaan.. Te ver..

7. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    tot nu toe heb ik bush nog niks goed zien of horen doen hij is enkel uit op macht en wil dit tonen door overal maar oorlog te voeren.
    eerst bin laden toen sadam....sadam had hij te pakken en heeft hij vermoord en toen waren er opeens kernwapens in irak terwijl het gewoon gaat om de olie.
    wie is hij om zonder reden in dat land te blijven rondhangen in plaats van die mensen terug de kans te geven hun leven opnieuw proberen op te bouwen.
    nee ik zie niks goeds in bush hij heeft zelf gezegd het werk van zijn vader verder te willen zetten en dat was ook niet veel goeds.
    hij gaat de mensen in andere landen "helpen" terwijl toen met die hele zaak in new orleans zijn eigenmensen zonder hulp zaten.
    veel goede presidenten hebben de kogel gekregen op niks en vind dat hij die wil in de plaats had mogen krijgen dat is mijn mening erover.
    als ik zo een uitwpraak doe gaat het te ver maar dat hij zoveel mensen vermoord dat gaat natuurlijk helemaal niet ver.
    als amerika getroffen word is het gewoon een ramp maar de landen die getroffen worden DOOR amerika daar hoor je niks van.

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Er zijn in Irak 700000 onschuldige burgers omgekomen door een oorlog die niet gerechtvaardigd is,hoeveel moeten er nog volgen?
    Ik zal er geen traan om laten als iemand het in zijn hoofd haalt ome Bush af te knallen.
    Sorry voor diegenen die hier aanstoot aan geven maar zo kan het toch niet langer?
    Wij worden door onze eigen regering ook voor de gek gehouden.
    Zo,nu maak ik er geen woorden meer aan vuil,het is hier geen politiek forum...

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Dan ben je net zo erg als hem.. Het maakt voor jou dus ook niet uit, een leven meer of minder..

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Wat Bush betreft niet nee...
    Klinkt heel hard,maar er sterven zoveel soldaten in Irak...
    Is dat dan te verantwoorden voor de achtergebleven familie?
    Schandalig om deze jongens te misbruiken in de strijd om de olie..

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik zie staan dat men verbaasd is hoe deze "man" aan de macht kan blijven. hebben jullie al eens terug egdacht aan hoe hij uberhaupt aan de macht is gekomen?

12. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Met een verkiezing die ook niet eerlijk verlopen is ;)

13. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Die hebben er voor gekozen om dat beroep uit te oefenen met als consequentie dat dit kan gebeuren.

Nou ja ik maak er ook geen woorden meer om vuil, ik ben niet van mening dat wij mogen oordelen wie dood mag en wie niet..

Bush ook niet, maar laten we eerst naar ons zelf kijken, als jij nooit iets verkeerds doet, dan mag je pas anderen veroordelen, anders moet je je stil houden.

Maar goed dat is mijn mening, er zijn genoeg heethoofden die dat niet kunnen begrijpen.. en ja daar komen oorlogen uit voort..

Als een ieder elkaar in hun waarde zou laten was er geen oorlag in Irak..
    Alleen dat kunnen wij al niet, dus laat staan de grote leiders en landen..

14. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik doe zeker wel eens dingen verkeerd of fout,maar ik heb geen 700000 doden op mijn geweten...

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ja maar weten jullie ook hoe het komt dat die verkeizing niet eerlijk gelopen is? ik heb kort geleden meerdere films gezien die aan eht licht brengen waarom

16. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    als je nu aan de amerikanen gaat vragen wie aan de macht moet zalhet niet bush zijn.

17. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ben jij bevoegd om iemand te veroordelen?
    Wat vind je dan van kinderlokkers, of mannen die babys sexueel misbruiken of die hun lusten bodvieren op vrouwen en ze daarna vermoorden.
    Met hun blote handen en geen greintje medelijden hebben..
    Wie is erger? Of wat is erger?

Tja, de wereld is verrot.. maar zo hebben we het zelf gemaakt..
    Niet Alleen bush of die andere criminelen.. Wij als mensheid..
    Geen respect voor een mensen leven, geen respect voor elkaars mening.. Tja dan slaan we elkaar de hersens maar in..
    Zinloos geweld noemen we dat..

18. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Die mensen die baby`s misbruiken en vrouwen verkrachten,martelen en vermoorden verdienen het ook niet om te leven.
    De levens van die personen die dat meegemaakt hebben zijn ook kapot!
    Als ik jou was zou ik eens op google zoeken naar films over Bush en over 9/11.
    Denk dat je je mening hierna toch ff moet bijstellen...
    Er bestaat niks ergers dan de Amerikaanse regering en hun poppetje Bush!

19. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Michael Moore?

Deel Deze Pagina