Ik werd erop gewezen door de man van Martine. Hij is een collega van mij (staat in een ander filiaal) en hij vertelde dat hij weer op televisie kwam. Dus ik ga wel kijken straks.
Wat ongelooflijk knap van die moeder zonder armen. Ik zag net hoe ze dr kindje deed aankleden en eten geven. Ik heb 2 armen en handen en sta nog af en toe te klooien. Echt respect voor haar.
Zeker! En ook vanwege het feit dat ze het helemaal alleen (op een beetje hulp) doet! Wat ik me wel bedacht... Hoe moet dat later met dat meisje... Ze heeft geen vader en een moeder zonder armen, lijkt me erg moeilijk
Ik vind het een lastig onderwerp.... bewust kiezen voor kinderen als je niet in staat bent om zelf voor ze te zorgen. .. In dit geval kan zij haar kindje niet optillen. . Wat nu als er een levensbedreigende situatie is waarin dit noodzakelijk is? En in hoeveel situaties wordt het levensbedreigend juist doordat ze haar niet op kan tillen? ... moeilijk... ook omdat ik niet weet of ik er zelf wel of niet voor zou kiezen. .. ergens vind ik het egoïstisch. . Aan de andere kant. .. de drang om een kindje te willen kan zoooo groot zijn i know all about that!
Nou dat vroeg ik me ook af. Volgens mij is het behoorlijk wat hulp en is er bijna altijd iemand bij (wie?) maar ik neem aan dat ze dat van te voren geregeld heeft en t was een mooi, gelukkig plaatje. Ik vond die moeder die doof en blind zou worden schrijnender. Zoals ze zelf aangaf dat ze eigenlijk teveel kinderen had. Ik hoop voor haar (en de kinderen) dat ze veel mantelzorg hebben. Maar respect voor hoe ze t doet hoor!!