Sjezus wat ging het slecht vandaag zeg. 5.8 Dat haalt mijn gemiddelde aardig omlaag. Maar landelijk gezien was dit het gemiddelde, het waren heel lastige vragen.
5.2 vandaag. Het ging wel goed alleen de laatste ronde ging helemaal mis. Ach ja het moeten maar net vragen zijn die in je straatje liggen denk ik altijd maar.
2 vragen gemist helaas. Laatste ronde zonder afleiding van de kinderen nog iets recht getrokken want echt met kinderen om me heen ging het echt slecht haha 5.2 pff om me dood te schamen. Bij sommige vragen wist ik het antwoord maar drukte te snel. Tja dan kun je niet meer verbeteren. Nog ff leren eerst denken dan drukken haha App loopt ook niet gelijk met de tv. Vaak had ik nog geen 2 sec op de klok. echt meteen drukken
6.4 ... stroomde later in.. in het begin gingen de vragen echt goed en opeens heel veel fout.. volgende week weer nieuwe kansen
Je kunt de app synchroon laten lopen met de show, dat kun je ergens inschakelen. Ik vind het ook jammer dat je antwoord niet kunt verbeteren.
Mijn gemiddelde is ook 7. Ik vind de finale eigenlijk wel leuk, het lijkt mij leuk om deze via een app te kunnen spelen.
Een 6,2. Een aantal vragen wist ik wel maar heb toch onder twijfel het verkeerde antwoord gegeven. Ik moet mij wel elke week opnieuw aanmelden op de app dus kan mijn scores niet terugzien. Vind ik wel jammer.