Misschien weet iemand hoe t nu werkt met de app: Vorige week kregen we 'gratis' dubbele punten, omdat er niemand uit ging. Nu kun je weer inzetten, maar zet je dan in op de executie van vorige week, waar we straks nog uitslag van krijgen? Of wordt dit de laatste stemronde en zet je vol in op je Mol? Als het nog over de vorige executie gaat, zou ik inzetten op Jochem (want sowieso safe) en dan volgende week op Mijn Mol. Maar wie weet komen hierna geen stemrondes meer en moet je dus vanavond sowieso alles op de Mol inzetten. Mijn mol is niet Jochem, dus dan zou ik anders inzetten... Volgens mij is mijn vraag een beetje warrig, ik hoop dat ik het duidelijk heb omschreven en dat iemand misschien meer weet.
Vroeg ik me ook af vorige week in het topic, maar niemand wist het echt. Ik heb in ieder geval mijn punten op mijn mol ingezet voor de zekerheid (niet Jochem dus). Ik sta trouwens ook iets van 15e in de zp-poule dus het maakt voor mij ook niet meer uit 😂
Je moet inzetten binnen 36 min vanaf nu. Dus de executie is in het begin van de aflevering. Jochem is dus safe optie. Hij gaat immers niet naar huis. Afgezien daarvan: wel een erg serieus topic over de app.
Bedankt voor jullie reacties! Madeliefje, ik heb hetzelfde gedaan als jij. Bij de Mol weet je immers niks zeker... Zinaa, ik hoop voor jou dat je gelijk hebt, maar ben stiekem bang dat er nog ergens een addertje onder het gras zit... Enneh, het was mijn bedoeling niet om heel serieus te zijn hoor! Ik ben ook geen die-hard molloot, maar zou het wel zuur vinden als ik nu op de valreep nog alles had ingezet op de verkeerde. Kan nog steeds... We zullen zien!
Ik bedoelde, ik heb gewoon ingezet op degene van wie ik denk dat de mol is. Als je fout zit, zit je fout. De safe optie kiezen voor de punten doet een beetje tekort aan het spel want het spel is natuurlijk eigenlijk niet 'wie gaat er niet uit' maar WIE is de mol .
Ik ben vergeten opnieuw in te zetten. Was te laat voor het begin van de aflevering. Anders had ik alle punten nog gehad. :'(