Weet je fam dat je bezig bent??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wendysunny, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Iedereen weet het, inclusief mijn collega's. Ze leven allemaal met ons mee.

Komt ook doordat wij inmiddels in de MMM zitten. Als wij het nu even niet meer zien zitten, kunnen we steun zoeken bij familie. Ook is het handig, nu ik vaak naar het ziekenhuis moet in verband met de IUI, dat mijn collega's ervan af weten. Ze weten hoe graag wij een kindje willen en doen gelukkig niet moeilijk als ik even weer naar het ziekenhuis moet.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hier wisten alleen mijn kinderen het.. tot ik zwanger raakte en een MK kreeg bij mijn ouders thuis.. toen ik brullend van plee afkwam wisten zij het dus ook... mijn schoonouders kwamen er achter toen we opnieuw zwanger waren en wij inmiddels het hartje hadden zien kloppen.

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Een goede vriendin van me weet het, zij is er ook mee bezig en het is fijn om het er samen over te kunnen hebben.
    De familie weet het niet maar ik denk dat ze stiekem wel een idee hebben dat het wel eens een keetje zou kunnen gebeuren.

4. meid88

meid88 Actief lid

8 jun 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee niemand weet het nog ja alleen wij dan..
    en 1 vriendin weet dat we er mee bezig zijn maar verder houden we het lekker voor ons zelf:)

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Sinds ons bezoek aan de gyn, weet onze familie en ook div collega's er vanaf. Is ook wel prettiger, ze leven mee en vragen ook hoe het gaat. En als ik een off-day heb (vooral op mn werk), hoef ik niks uit te leggen....

6. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Bij ons weet niemand het!
    xxx

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij onze eerste wisten veel mensen het... bij de tweede hadden we besloten het niet veel mensen te vertellen, ook niet gedaan, toen ik zwanger was (de eerste ronde) al wel meteen een aantal mensen, goede vrienden, ouders, broers vertelt... helaas is het een mk geworden met 9 weken, nu weten dus veel mensen het wel, omdat ik wel best wat mensen heb verteld dat ik een mk had (met ziekmelden ed)
    hopelijk gaat het nu weer snel, nu weer de eerste echte ronde na de mk, anders vragen mensen het mssn steeds... we zien wel!

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Waarom wil je moeder het niet? Het is toch jouw leven?
    Sterkte ermee meissie, lijkt me een lastige situatie...

9. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Een paar vriendinnen weten dat ik met de pil ben gestopt. Ik heb ze verteld dat ik de pil beu ben na 12 jaar. Ze weten dus niet dat we ook serieus aan het proberen zijn om zwanger te worden. Mijn beste vriendin en mijn schoonzusje weten het wel. Verder weten twee collega's er ook van.
    Ik denk dat veel vrienden van ons wel een vermoeden hebben, maar gelukkig vragen ze er niet naar.
    Mijn ouders en schoonouders weten van niets.

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    De hele schoonfamilie weet het (vind je het gek met zulke schoonouders :p) Aan mijn kant zussen en ouders.

11. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    nee, maar er zal er hier of daar wel 1 een vermoeden hebben...ben erg slecht in geheimen bewaren :p

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    aan de ene kant vond ik het wel fijn dat buiten mijn kids ervan wisten het ook aan mijn zusje te vertellen om mee te kunnen kletsen en dingen mee te delen nou beter niet kunnen doen want enige intresse ho maar ...

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.013
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb het in eerste instantie alleen aan mijn beste vriendin verteld, zodat zij kon meeleven en ik af en toe mijn verhaal kwijt kon.

Na de miskraam weet zo'n beetje iedereen het. Ik dacht dat het heel vervelend zou zijn als veel mensen het weten, maar tot nu toe valt het mee met vragen enzo. Maar ja, nu is het allemaal nog niet zo lang geleden.

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi tupp

wat erg van je mk hoop dat je snel weer zwanger mag wezen,
    dat leek mij ook wel fijn om het buiten huis ook nog aan iemand te vertellen waar je dingen mee kan delen enz .. kan heel goed met mijn man praten over alles en vind het ook prima al dat vrouw gepraat zit met alleen maar mannen hier haha..
    maar met een vrouw is het toch anders die begrijpen je beter
    nou zit ik ook in een rot week mijn zus gebeld ff mijn ei kwijt nou nee hoor druk aan het vertellen over haar eigen dingen zelfs heeft ze niet gebeld hoe het afgelopen is vd week dus geen intresse ,,
    dus ben er best in teleurgesteld moet ik zeggen ...
    hoop dat je bij je vriendin terecht kan voor je verhaal dat is fijn en heb iemand vaak net ff nodig

liefs

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Logisch dat dit er uit moet, ik vind het alleen lastig om advies te geven.. Je bent zelf oud en wijs genoeg om te bepalen wat je wil en als je een kindje wil, dan is dat de keuze van jou en je vriend. Ik ga er vanuit dat hij ook graag een kindje wil en dan kan jouw moeder dat echt niet tegenhouden! Nogmaals sterkte met deze lastige situatie! Je moet alleen wel weten dat het geen pak yoghurt is waar dit over gaat, het gaat over een kindje, die kun je niet zomaar de deur uitdoen als je het zat bent.. Maar ik neem aan dat jullie het samen besloten hebben, dus zeg ik: ga ervoor!!

16. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hier weet mijn schoonzus het, die heeft pas een baby'tje en ben heel dicht bij haar zwangerschao geweest...

Ook mijn moeder en zus (die ook bezig is, dus lekker veel ervaringen kunnen uitwisselen....) weten het,
    Al weet mijn moeder het niet van mijn zus hihi handig hé

Maar ik vind het ook leuk dat het een soort geheimpje is tussen mij en mijn vriend.....

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Alleen mijn broer en zijn vrouw weten het. Verder helemaal niemand.

Iedereen in onze familie en vriendengroep denkt ook dat we bij ons nooit kinderen zullen komen. Ben zo benieuwd naar de verbaasde gezichten mocht het ooit raak zijn:D

18. MeikeJ

MeikeJ Lid

8 jul 2009
    12
    0
    0
    Noord- Limburg
    Ik maak er geen geheim van, mijn ouders, sommige collega's vrienden en bekenden weten het. Ik hang het niet meteen aan de grote klok, maar als het toevallig ter sprake komt vertel ik wel dat we " bezig " zijn.

19. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    @prinsesje.
    Denk je niet dat je moeder het misschien heel zwaar heeft gehad door op haar 18e moeder te worden en dat ze daardoor probeert te adviseren? Ik ken jullie relatie natuurlijk niet, maar ik weet van mijn eigen moeder dat ze heus wel accepteert dat ik mijn 'eigen fouten' wil maken maar dat ze me wel adviseert als ze echt denkt dat ik iets (nog) niet moet doen.
    Maar uiteindelijk kies je zelf om een gezinnetje te gaan starten en die keuze hoef je natuurlijk niet te laten bepalen door je moeder.

20. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

veel mensen weten wel dat we een kinderwens hebben maar niemand weet ( behalve fora) dat we bezig zijn...

Deel Deze Pagina