pos. testen maar toch ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door flower83, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    Hallo allemaal

Ik heb even een vraagje

Ik heb vorige maand 3 testen gedaan waarvan 2 pos. en 1 nega.
    Nu ben ik gewoon vorige week ongesteld geworden het duurde 3 dagen de neem aan dat dat geen innesteling bloeding is geweest.

Heb hier iemand ervaring mee, positive testen maar toch ongi!!!!!!

Groetjes

2. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Heb je na je ongi nog getest? En had je normale hoeveelheid bloedverlies voor jouw doen of minder?
    Positieve test = zwanger, maar veel zwangerschappen gaan voor je nod al mis, dus heb je vóór je nod getest of erna?????
    Ook tijdens een zwangerschap kan je bloedverlies hebben. Ik had zelf 4 dagen voor m'n nod 3 dagen lang rood/bruin bloedverlies en ik ben ook gewoon zwanger.

Dus... als je twijfelt, zou ik gewoon nog een testje doen en je bij die uitslag neerleggen...

3. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    jha ik ga vanavond nog een test doen, en dan weten we het zeker maar als die nou ook pos. is ga ik denk maar even een afspraak maken bij de dokter!!!!

4. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Succes vanavond!
    En mocht je zwanger zijn: in de eerste weken kan je last hebben van wat bloedverlies. Dit is niet erg, zolang het niet gepaard gaat met hevige krampen. Je hoeft dan niet naar de huisarts hoor. Ik neem tenminste aan dat je vanwege het bloedverlies naar de huisarts wil?

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mocht je niet zwanger zijn nu: ik zou niet meer voor je nod testen, als je dat hebt gedaan. als je posi test is de kans dat het misgaat voor je nod ruim 30%, en das toch wel veel. na je nod posi testen zegt meer, dan is de kans nog maar 10%.

6. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Flower, heb je nog getest????

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi, ik ken iemand die niet wist dat ze zwanger was omdat ze nog 4 maanden lang vloeide elke maand. Wel minder dan normaal en anders maar het kan dus wel.

Anders inderdaad even aan de HA vragen,

Succes, Charlie

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je voor je NOD test, is de kans heel erg groot dat je gewoon ongesteld wordt en niet zwanger bent als een test licht positief is. Je kunt het beste pas testen op of na je NOD, dat is betrouwbaarder.

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    ben ook wel benieuwd of je al getest hebt ??

10. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    he allemaal even een update ik hab getest en de test was negatief dus helaas op naar de volgende ronde

Deel Deze Pagina