Tja de titel zegt het eigenlijk al... Wie van jullie hebben dit meegemaakt bij een prille zwangerschap? Ik krijg normaal vlak voordat ik ongi moet worden zo'n 2e hoofd op mijn kin erbij Maar nu nog niets! Zelfs geen teken van in aantocht zijn... Iemand ervaring hiermee? Groetjes Cynthia
Hai meis, Ik kreeg ook alrijd rond mijn NOD puistjes! Maar toen ik zwanger was bleef dat ook uit! Ik hoop voor je dat het een goed teken is....
Ja, ik heb net getest..... helaas negatief. Maar ik heb nog geen voortekenen dat de er aan komen dus ik wacht maar weer een weekje af..... Groetjes Cynthia
Ik had normaal ook een beste puist op mijn kin als de ongi er aan kwam. Helaas zit ik nu na mijn mk vanaf mijn ei ongeveer zo'n beetje vol rond mijn mond. En laat ik nou niet handig zijn met foundation enzo.
En ja hoor.... gisteren is er eentje op mijn kin verschenen Maarrrrr geen boed geeft moed, toch? Al had ik eergister avond een streepje bruin ..... verder nog helemaal niets meer gehad.... dus we duimen verder.... Groetjes Cynthia
Oh normaal gesproken krijg ik ook altijd puistjes rond mijn NOD, nu (nog) niet. Laat het een goed teken zijn..
Hier ook, zelfs sinds ik gestopt ben met de pil heb ik er meer last van dan anders. En nu sinds even al geen enkel meer te bespeuren.
Ik heb nooit last gehad van puistjes of pukkeltjes, maar nu heb ik wel wat bultjes op mijn hoofd. Het s niet opvallend, maar ik voel het wel. Vreemd!