Weet je man dat...!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Csillag, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Mijn man weet dat ik hier vaak te vinden ben en vindt dat alleen paar leuk. 's Ochtends vraagt hij altijd 'en wat was je temp?' Als ik het dan vertel dan moet hij er wel altijd bijvragen of het dan goed is of niet! ;) Tijdens het klussen vraagt hij zelfs 'kunnen we nu ook beter anders gaan liggen?' Op zijn manier is hij er evenveel mee bezig als ik.

Hij had trouwens van een collega ontdekt dat ze aan het proberen was of zoals later ook bleek al zwanger was omdat zij dezelfde pilletjes slikte als ik! (had ze waarschijnlijk geen rekening mee gehouden dat die mannen wisten wat ze slikte haha)

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Mijn vriend vraagt elke dag wel ergens "heb je vandaag weer iets bijgeleerd?" :)
    Als ik hem dan iets wil uitleggen dan weet hij het al, vraag me af hoe... :D

Hij vind het in iedergeval super geweldig dat ik hier zo mee bezig ben, hij had het niet van mij verwacht. We werken allebei met kinderen met gedragsproblematieke en we riepen vaak naar elkaar kinderen no thanx! ik zie ze al vaak genoeg.. Zo zie je maar hoe je kunt veranderen :)
    Verklaard alleen niet hoe hij zoveel weet over kinderen krijgen en zwanger worden :)

3. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Misschien leest hij ook wel dit forum ;)

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik werd net FF genoemd door mijn mannetje....Dus ik denk: Hoe weet hij nou wat dat is.....?
    Dus ik kijk um aan, zo van he?
    Zegt ie: Forum Freak
    Whahahahahahah
    en daarna zei die: Forum Fetasjist

hahaha moest er erg om lachen:)

5. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
  6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    die van mij ziet wel dat ik hier weer ben en reageert dan met, is het weer zover.

Wel wil hij weten of een ovu test positief is hahaha
    Verder was hij wel teleurgesteld toen ik vertelde dat ik niet hoefde te testen omdat ik ongi was geworden.
    Ach ik zit weer op de wachtbank dus we zullen weer zien.

7. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    hihi :)

Die van mij vraagt dan altijd...hoe is het met je zwangere vriendinnetjes :)
    In het begin snapte hij het niet volgens mij, tot ik hem vroeg wat hij liever had....mn genante kwaaltjes aan hem voorleggen of ff op het forum neuzen... toen was de keus snel gemaakt :)

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    haha hoe herkenbaar... die van mij is ook zo nuchter... hij is wel superlief, maar als ik dan tranen zit te laten omdat ik echt het idee heb ongesteld te worden (terwijl ik het weekend 2 x een licht streepje op mn zw test had), zegt hij: ah joh volgende ronde beter. dan moet ik toch even uitleggen dat ik eigenlijk voor mijn hele idee al zwanger was, ook al weet ik dat het misschien nog niet echt superofficieel is ofzo. ik gok dat ik vanavond mijn ongi moet krijgen of morgen... ben nu 2 dagen overtijd, maar heb t vertrouwen een beetje verloren. gewone zw testen, testen namelijk gewoon negatief:( zucht... gelukkig bestaat het forum hihi kan je af en toe lekker je hart luchten en allemaal vrouwen die je begrijpen!

9. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    indd mijn mannetje weet ook dat ik hier zit en weet dat ik dat nodig heb om mijn hart te luchten en we bespreken het meeste ook wel samen ook al is dat toch anders mannen voelen niet wat wij voelen en daarom is het wel eens een beetje lastig om er samen over te praten..daarom ben ik zo blij met dit forum...

10. Bets

Bets Lid

17 okt 2008
    52
    0
    0
    Ha ha, volgens mij weet mijn vriend ook niet dat ik op deze site te vinden ben...althans, hij heeft er nooit wat over gezegd of naar gevraagd.
    Soms vertel ik hem weleens wat ik hier heb geleerd. Zo van: "ik heb gehoord dat..."
    Ik denk dat als hij weet hoe vaak ik "hier" ben, dat hij denkt dat ik er geobsedeerd van raak, haha, mwa valt wel mee hoor! Nee hoor, maar we willen gewoon heel graag snel zwanger zijn....zoals iedereen hier. Is toch niet gek?

11. JackieG

JackieG Lid

29 aug 2008
    29
    0
    0
    Ik denk wel dat de meeste mannen zo zijn. Mijn vriend is ook zo. Dan is hij idd van al dat "gezeur" en "geklaag " af, lekker makkelijk voor hem. En ik kan hier mijn gedachte en mijn zorgen kwijt op het forum.

Mannen zijn gewoon heel nuchter:D:D:D

12. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Mijn mannetje vind het helemaal leuk!

Hij kijkt er niet zelf op maar vraagt altijd wel overal naar. Ook hij heeft soms wel eens vragen hoe iets gaat ofzo dan zoeken we het samen ff op!

Vind het zelf wel heel fijn dat ik dat soort dingen ook met hem kan delen!

We gaan voor ons eerste kindje dus het is allemaal nieuw, spannend en vooral onzeker!

Liefs

13. michelle83

13 okt 2008
    41
    0
    0
    helmond
    mijn vriendlief leeft heel erg mee, en kijkt ook vaak met me mee.. hij test altijd mee als we overtijd zijn en dat is best een fijn gevoel

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn man is niet van de forums, in het algemeen. Dus hij geeft net zo min om dit, als om een willekeurig ander forum. Maar hij vind het niet vreemd dat ik hier zit en hij snapt het ook wel.

15. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Mijn man snapt het ook niet maar vind het prima.
    Hij vraag wel regelmatig of ik naam niet vermeld enzo. En of ik ook nog wel werk....
    Ik heb een eigen bedrijf en werk voornamelijk thuis. En dus 1 oog op het forum.

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha grappig de meeste mannen zijn toch wel een beetje hetzelfde. toen ik hier net kwam en hij zag dat ik elke dag de site bezocht vroeg hij wel even bezorgt of dat nou wel verstandig was dat ik er niet "teveel meebezig moest zijn" Was eerst wat moeilijk uitleggen dat het niet alleen kommer en kwel is en wanneer je je man het bed in moet slepen, maar dat het ook leuk is en over heel veel dingen gaat. Hij wil dan stiekem wel weten wat ik schrijf en wat er geantwoord wordt. Ik probeer wel te voorkomen dat hij geen stukken leest over afvegen op het toilet en bruin bloed zien of slijm e.d. denk dat hij daar niet zo goed tegen kan en echt denkt dat vrouwen niet wijs zijn. Maar zag een paar dagen geleden een topic over uitspraken tijdens de beavlling en dat vond hij zo komisch dat ik na een tijdje moest vragen of ik aub weer achter de laptop mocht.
    Vriendje is wel heel lief, eerst had ik geen menstruatie en toen ik die wel spontaan kreeg, vroeg hij elke dag of ik nog ongesteld was en zei elke keer; Goed he! (de meeste mannen houden er niet van) Nu als ik ongesteld ben is hij toch wel teleurgesteld met mij

17. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Mannen blijven absoluut anders dan wij.
    Ik ben dus nu net zwanger en moet het dus nog even stil houden. Hij vroeg al of ik het hier al wel gingen melden, ik zei van wel. Kan ik het tenminste tegen iemand zeggen. Ga het maar tegen je forum vriendinnetjes vertellen zei hij.
    Hij begrijpt het ondertussen wel iets beter aangezien ik antwoord kan geven als hij vragen heeft. En dan leg ik uit dat het ook informatief is.
    Blijft leuk wat die mannen allemaal denken.

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Mijn vriend begrijpt het niet. Hij lijkt zich soms zelfs te irriteren aan het feit dat ik 'weer' op het forum zit. Maar ik heb nou eenmaal geen zin om voor alles de HA/gyn te gaan bellen en op het forum staat zoveel info! Van hem hoef ik trouwens ook weinig medeleven te verwachten. Vorige maand had ik testen met lichte streepjes. Een week lang werden ze maar niet donkerder en nog weigert hij toe te geven dat het een vmk was. En als ik zeg dat ik nog niet ongi ben, zegt hij "nou dat zal dan binnenkort wel komen". Hij is er heel nuchter in, maar beseft volgens mij niet dat dat op mij soms erg bot en afstandelijk overkomt..

19. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Nen87: Dat is inderdaad wel erg bot. Een licht streepje is ook een streepje.
    Heb je er al eens een goed gesprek over gehad? Mannen hebben het vaak niet door. Ik neem aan dat hij verder wel lief is. :)

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb het hem gisteren verteld. Maar hij is denk ik gewoon te nuchter om 'mee te dromen'. Ik kan namelijk al heerlijk fantaseren over de toekomst met onze kleine, maar hij heeft daar meer moeite mee. Hij heeft er pas vertrouwen in als de digi van cb 'zwanger' zegt. En zelfs die blijkt vals positieve uitslagen te kunnen geven. Maar hij is verder inderdaad hartstikke lief hoor:)
    Jij gefeliciteerd met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina