juulsrulez je weet nog niet eens of je zwanger ben, even wachten met berekenen dus. Als je zeker weet laat even weten, ik doe het wel. Want stel: je wil graag een meisje en uit mijn berekening komt uit dat het idd een meisje is, en daarna breekt ongi uit, wat dat - telurselling, toch. Even wachten dus.
ik ben nu wel heel benieuwd aan het worden, ik heb al drie kinderen, dus ben heel benieuwd naar dit poppetje ons maakt het helemaal niets uit wat het wordt, als het maar gezond is, behoorlijk cliche maar dat is gewoon het belangrijkste. bedankt dat je het voor me hebt willen berekenen. zodra ik weet wat het wordt laat ik het je weten.
Hey 4xmamma! Ik heb idd al een meisje! en ik krijg er dan nog eentje bij? Ik hoop dat het raak is! Bedankthoor!
Hey, Bedankt voor het berekenen ! Volgens de chinese kalender zou het ook een jongetje worden. Zelf denk ik een meisje. We zullen zien
Hoi 4xmama, Ik ben wel erg nieuwsgierig, alleen weten we het zelf nog niet. Zou je voor mij ook eens willen kijken? Zodra we het weten laat ik het je weten of het klopt. man 21-05-1980 vrouw 13-10-1981 conceptie december 2007 Alvast bedankt!
Hej 4xmama ik heb geen voorkeur of het een jongen of een meisje word! Vind het allebei super XxX juuls
Haai, ik ben ook wel benieuwd, we weten het nog niet maar dit zijn de data: hij: 21-01-1980 ik 28-06-1980 en maand conceptie augustus 2007
we weten het nog niet, maar heb wel heel sterk het idee dat het een meid is! als ik het goed begrijp komt er bij jou berekening ook een meisje uit? liefs rebbel
hallo, mijn 4-8-1982 man 23-06-1980 febr. geboren sept 2005 (2weken te vroeg normaal Okt 2005) sept. geboren mei 2007 ben benieuwd
neen, klopt niet, ik heb 2 zoontjes ma je zat er niet ver naast hé, we zullen binnenkort zien voor het derde kindje
6 kinderen Als ik het goed heb berekent krijgen jullie een jongetje. En knap hoor, 7e kind opkomst. Petje af.