Iejoor2510 als je zwanger ben geworden voor verjaardag van je partner- is het meisje, na zijn verjaardag- jongen
Ik zelf denk en hoop op een meisje, want we hebben al 2 jongens, volgens de echo was ik wel 4 dagen verder dan de uitrekening van de verloskundige, dus zou ik nu ipv 9 wkn en 3 dgn nu 10 wkn zijn, weet niet of je hier wat aan hebt. In iedergeval bedankt, kan niet wachten tot we het zeker weten. Liefs Ellis
Iejoor2510 ik heb je al verteld, ben je zwanger geworden voor verjaardag van je partner dan krijg je een meisje, mog je na zijn verjaardag zwanger zijn, krijg je een jongen. Om beter uit te kunnen rekenen moet ik in jou gevaal conceptie datum weten en niet alleen conceptie maand. groetjes
Iejoor2510 Als je weet waneer je eisprong was, kan je toch uitrekenen vanaf waneer je zwanger ben, toch. Is het begin, midden of eind van de maand. Ik hoef geen exacte datum te weten, alleen voor of na zijn verjaardag, want in jou gevaal is het van belang. En ik word echt niet gek van vragen. Je mag ze gerust stellen.
Hoi Hoi, Zou het echt niet weten, mijn laatste ongi was op 12 febr. dus dan zou je denken na zijn verjaardag maar volgens de echo ben ik toch iets verder, het zou er allemaal wel om hangen, dus ik moet gewoon nog even geduld hebben, maar ik laat het je wel weten zodra ik het weet... groetjes
Nou ben ik ook wel benieuwd! Ik: 8-6-1984 Mijn vriend: 12-11-1886 Dag van conceptie: 28 of 29 januari (28 januari gekroeld en 28 of 29 januari mijn ei). Ik weet zelf het geslacht nog niet, maar laat het je weten zodra het bekend is!
nou we zullen zien! het maakt ons echt helemaal niets uit, maar dit vond ik wel leuk om te laten doen! Laat het je tzt wel weten! bedankt!
Vlinder84 In jullie gevaal is het een jongetje. Wat jammer dat je vriend niet in 1886 is geboren, anders zal het echt WONDER zijn. hihihihihi(
Haha ja wonderen zijn de wereld nog niet uit he. Nog 3 weken wachten en dan krijgen we misschien te horen wat we krijgen, ben benieuwd!
Ik weet nog niet wat het wordt, maar ben benieuwd waar jij op komt. Geboortedatum van mij: 19-04-1985 geboortedatum man: 08-05-1980 maand van conceptie: december
Nou 4xmamma, we zijn erg benieuwd...hebben 13 mei de echo; je hoort van ons! Groetjes Karin (KaChris)