nou hier ook maar doen dan haha ik 25-07-1980 man 20-06-1968 conceptiedatum juli ik ben benieuwd onderaan kun je kijken of het klopt groetjes nathalie
kijken of ik het snap geboortedatum mij: 20-11-77 vader: 20-9-74 maand zwanger nummer 1: oktober verwekt, juli 06 geboren nummer 2: juni verwekt, maart geboren ben benieuwd!
Hoi ik heb 2 controle gevallen en 1 nieuwe: Ik 10 juni 1974 hij 2 juni 1966 conceptie datum, eerste kindje april tweede kindje februari derde kindje december bedankt! PS Oeps ik zie dat je mijn signature kan lezen dat niet doen of niet door laten beinvloeden
Dames, Als jullie willen weten of het klopt met al geborene kinderen, dan moet ik weten niet alleen conceptiemaand, maar ook een jaar, anders kan ik het niet berekenen. En ik wil het ook niet voorspellen, maar kijken of berekening klopt, dus als je net zwanger ben kan ik wel berekenen, maar ik weet niet zeker of het zo is. En sorry voor lang wachten op mijn aantwoord, maar ik ben zelf zo ziek en misselijk als het maar zijn kan. Dus heb even geduld. Groetjes
de geboorte van kind 1 is in 2006 geweest (stond er ook bij) en de tweede zal in 2008 komen. Hiervan weet ik het geslacht.....
Eerste twee zijn inderdaad jongens, had je de geboorte jaren nog gevonden in mijn signature? De derde weet ik nog niet maar ik zal het je laten weten, ik denk zelf ook dat het een meisje is. Zou wel wat zijn want de oudste die wil graag nog een broertje. Bedankt! En zodra ik iets weet zal ik het laten weten. Beterschap!
vlademira, Als conceptie voor verjaardag van je man is geweest, dan word het een meisje, was het na 3 oktober, dan een jongen
Leuk al duurt het nog een tijdje zou ik het graag willen weten: Ik 26-01-1983 Man 28-01-1973 Conceptiemaand: februari 2008 Alvast bedankt!