Hoi, Het eerste was een meisje en de tweede was een jongen..dus wel goed, alleen de oudste is een meisje.... Groetjes Karin
Hallo 4x mama, Dat is grappig,zou je het voor mij ook uit willen rekenen. Moeder: 08-03-1978 Vader: 21-04-1981 conceptie: 4 januari Ik ben benieuwd wat je berekent! We weten het zelf niet,dus ben benieuwd. groeten Simone
Zou je het ook voor mij willen uitrekenen? Maand conceptie (1 dag laatste menstruatie): 6 januari Vader: 25-01-1980 Moeder: 22-07-1980 Volgende week woensdag weten we wat het wordt, dan kan ik je dus zeggen of je het goed hebt!...
Je krijgt het druk meid! Alvast bedankt als je het wilt uitrekenen. Conceptie januari 2008 moeder: 17-09-1975 vader: 22-05-1967 Ben reuze benieuwd! Groetjes Susan
Nog een oktobermama die even komt kijken: - vader: 06/08/1980 - moeder: 04/03/1981 - conceptiemaand: januari Ben benieuwd!
Dank je wel voor je snelle bericht, ik zal je volgende week woensdag laten weten of je gelijk hebt... Ik hoop het wel...
Hoi meiden, Jullie heben vast in PECH... gelezen wat er met ons is gebeurd. Mensen die hebben zoiets meegemakt weten hoe dat voeld. Dus ik denk dat ik enige tijd afwezig zal zijn. Ik ben heel blij voor alle zwangere, eerlijk waar, maar door mijn eigen innerlijke pijn, kan ik beter even weg. Even tot rust komen, en alles op een rijtje zetten. Dus als jullie niets van mij horen, dan weten jullie hoe dat komt. jullie kunnen de gegevens achter laten, maar ik beloof niet dat het snel wordt. Groetjes.
Ik heb het gelezen en wil je heel veel sterte wensen! Ik hoop voor je dat ook jij weer snel zwanger wordt!
Hee wat leuk! Geb. datum van mij: 17-08-1983 Geb. dat. van mijn mannetje: 09-12-1976 maart eerste dag laatste menstratie, april de bevruchting... ik ben benieuwd!
OH sorry, ik lees net pas dat er iets gebeurd is, ik weet nog niet eens wat... Ik zal even gaan zoeken... In ieder geval sterkte, het is duidelijk dat het iets heel vervelends is... sterkte
ten eerste heel veel sterkte toegewenst meid! als je toch nog een keer zin en tijd hebt zou je voor ons ook uit willen rekenen? Moeder: 12-11-1976 Vader: 14-07-1975 Oktober eerste dag laatste menstruatie Oktober bevruchting Groetjes Liesje