mijn geb. datum: 06-10-1978 van vriend: 05-10-1975 ik denk dat ik misschien nu zwanger ben (heel pril, net vier weken). wat zou het dan worden volgens jou?
@4xmama: OK, snap ik wel. mijn twijfel is hierom: ik had een ontzettend vage test vanmorgen, een heeeel licht roze lijntje. ik ga pas over een paar dagen weer testen om te kijken of ie duidelijker wordt. je hoort nog van me! vast dankjewel.
Hoi! 4x mamma, zou je het voor mij ook willen uitrekenen... ik ben bijna 20 weken Mijn geb. datum: 11-10-1983 Zijn geb. datum: 24-11-1988 Maand van bevruchting: eind dec. of begin jan. Thanks!
Lien78 Hoi meid, als eerst hartelijk gefeliciteert met je zwangerschap. Ik heb het uitgerekent en ik kom bij jongen. Jij weet het nog niet of dat klopt, maar ik hoor het wel over 17 weken, toch?
Hoi 4xmama, Misschien een rare vraag,maar heb je ook een beetje bij gehouden hoeveel voorspelingen er klopten en hoeveel niet. Groetjes,Monique
Hoi Moniq, Nee, ik hou het niet bij, het is zo dat als het klopt, dan denk ik o'k, klopt het niet, jammer dan. Het is meer voor de lol, en niet voor wetenschap. Meeste van aanstande moeders hebben zo'n gevoel van wat het word en het is alltijd leuk om te weten of je gevoel klopt wel of klopt niet. Zeker weet je pas als je die kleine wondertje in je armen sluit.
Hoi 4xmama, Ik was gewoon nieuwsgierig hoor! En bij mij maakt het niets uit wat het wordt,ik ben allang blij dat ik mijn kindjes kan en mag krijgen. Groetjes, Monique
4xmama, wil je voor mij ook eens kijken wat het gaat worden. mijn geboortedatum: 02-10-1972 Van mijn man: 20-05-1973. Ben pas zwanger, dus in april is het kindje verwerkt en de uitgerekende datum is 17-01-2009 Ik denk zelf een meisje, maar het echt geen idee waarom, gr, Kaat
hallo ben net nieuw op deze site en vond wat jij doet wel grappig en wilde kijken of je dat met mijn kids ook kunt. Mijn geboorte datum is 12-6-1981 De geboorte datum van mijn partner is 6-7-1972 Wij hebben al drie kindjes 1e bevruchting is: december 2000 2e & 3e bevruchting is: mei 2005 4e bevruchting is: januari 2008 Ben benieuwd of het je lukt om de eerste drie te ontdekken. (de tweede en derde : tweeling) De vierde weten we morgen over een week als het goed is. Dan hebben we de 20 weken echo. Alvast bedankt,
he 4x mama we weten nu dat het een meisje word, precies wat mijn gevoel al aangaf! de uitslag klopt dus niet