sasgirl, Liefje, ik kan het voor jou uitrekenen, maar we kunnen nog niet weten of dat klopt. wil je dat?
sasgirl, volgens mijn berekeningen zal dat een meisje worden. Maar het is niet 100% zeker, alhoewel in het meeste gevalen klopt dat. Wacht nog even af.
Oh super! Moet zeggen dat ik dat zelf ook denk en het is me voorspeld. Degene die me dat voorspeld heeft wist ook dat ik zwanger was nog voordat ik het wist. Maar we zullen t zien, in ieder geval bedankt voor de indicatie! Groetjes
haha is zeker wel grappig om te weten of je gevoel een beetje klopt. ik 6 aug 1987 mn man 22 dec 1981 conceptiedatum dec 2007 groetjes jacolien
dat weet ik nog niet sorry! maar vind het knap van je dat je tot nu toe nog maar 1 foutje gemaakt hebt! leuk hoor om zoiets uit te vissen suc6 er verder mee,en hoop dat de rest ook allemaal klopt! groetjes jacolien
hoi hoi ik ben ook heel benieuwd wat ik ga krijgen mijn geboorte datum 28 jun 1978 van mijn man 30 augt 1975 en maand van bevruchting november alvast bedankt
Hoi, wil je het voor toch ook een maal uitrekenen aub? Vind het wel leuk dat de voorspelling vaak klopt! Ben nog niet lang zwanger, maar zou het toch graag weten, aub? Ik: 19/08/1983 Hij: 24/12/1984 conceptiemaand februari Dankjewel
hoi mamma 4x, Ik ben 23 weken zwanger en weet nog niet wat het is,wou het eerst ook absoluut niet weten,maar iedereen zegt/denkt dat ik een jongetje krijg,dus ben nu wel nieuwsgierig,heb donderdag 6 mrt weer een echo,denk dat ik dan aan m'n dokter vraag of die het kan zien. maar enfin,het lijkt me wel grappig om te weten wat er uit jou onderzoekje komt.... Mijn geb.datum is 10-12 -84 mijn man is van 20-12-81 en de verwekkingsmaand is september 2007 en ik ben 27 juni uitgerekend. groetjes Suzanne,een vriendin van Jacolien.
Hoi 4x mama, Wil je het ook voor mij uitrekenen? Ik weet nog niet wat het wordt, maar krijg vanavond een echo en misschien dat ze al wat kunnen zien? Kijken of het dan klopt! Mijn geboorte datum 29-08-1981 Mijn vriend zijn geboorte datum 26-12-1973 Maand van de conceptie November Ik ben benieuwd!
Goh grappig! Ben je al zo zeker van je zaak dat je het met ons wil delen? Ik ben nu (net) weer zwanger, maar ben ook vorig jaar bevallen. Moeder: 16-12-1979 Vader: 01-06-1977 Conceptiemaanden: oktober 2006 / januari 2008 Ben benieuwd waar je mee komt. Hoe ben je er op gekomen eigenlijk?
Jody79, Volgens mij is jou eerste kind een jongen, en zal het meisje zijn. En hoe ik daar op ben gekomen, dat hou ik nog even voor mij zelf. Hoe dan ook het is bijna nooit mis. En daar gaat het om. Ik heb zelfs mijn zoon zo gepland. Want mijn man wou een jongen als twede kind, eerste was dochter.
wat gaaf! ik wil ook wel meedoen als het mag! ik ben zwanger van mijn 2de kindje. ik: 20-06-1980 man:09-04-1980 maand conceptie: januari 2008
Nou, je maakt me wel stiekem een beetje blij! De eerste is inderdaad een jongen. Ik heb de stille hoop dat dit baby'tje een meisje zal zijn, maar een tweede jongen is natuurlijk net zo welkom! Ik zal het je laten weten zodra wij het weten. De Chinese kalender had het fout. Dus daar heb je het niet op gebaseerd. Ik moet zeggen dat ik het leuk vind om het 'te weten', maar ik vind het ook wel eng. Stel je voor dat in alle zwangerschappen gepland kan worden of je een meisje of jongetje wilt..... dat lijkt mij geen goede zaak. Het is juist zo leuk dat je dat nou niet in de hand hebt. Maar dat is mijn gevoel. Succes met je berekeningen!