OOh zo bedoel je dat.. Nou wees maar niet bang. Zoals je hieronder ziet (onderschrift) heb ik hiervoor een mk gehad ) en zijn we dus echt bezig met zwanger worden en nu met zwanger zijn. Het maakt mij helemaal niets uit wat het wordt ! Dus een abortus omdat ik een meisje of jongen zou willen zou niet eens in me opkomen.. En bij mijn man ook niet! Daarbij ben ik niet de eerste die je voor 12 weken uitrekent zie ik! Dus meid.. dat komt goed hoor! Daarbij dan zou ik ook niet op dit forum zitten als ik zoiets in m'n hoofd zou halen..
Ik zei al, het is niet persoonlijk. En dat ik bij andere onder de 12 weken deed was ook niet slim van mij. Ik geef het wel toe. Maar begrijp mij ook aub, ik wil mij zelf niet op te vreten van gedachte dat een of andere kind niet welkom is omdat het in plaats van jongen een meisje is en andersom. Ik ben ook een vrouw en heb ook moeders gevoelens.
hey meid hier zal nog even de gegevens doorgeven anders moet je misschien terugzoeken haha ik 25 juli 1980 man 20 juni 1968 conceptiedatum 1 juli 2007 groetjes nathalie
Hoi! Nou ik ben ook super benieuwd.... Heb van de week geslachtsbepaling... Mijn gebootedatum: 13-10-1979 Van mijm man: 04-06-1974 Conceptie maand november 2007. En me eerste kindje: conceptie maand: januari 2006
Dank je wel! ik had ook al op de chinese kalender gekeken en die zei ook al een meisje. maar als het een jongen wordt vind ik het ook goed hoor! bedankt en zodra ik het weet stuur ik je een reactie groetjes saskia
Hoi, ik zat het te lezen en vons t wel grappig, vandaar dat ik ook wel mee wil doen: Hier wat gegevens, man 16-03-1974 ik 22-04-1979 maand conceptie oktober 2004 sorry heb niet recenter (was het maar waar), maar nu weet ik in ieder geval zeker wat het is groetjes en succes kikker
hoi hoi bedankt dat je het heb uitgerekend ik hoop stiekem dat je het fout heb ik heb al jongens en zou het leuk vinden als er nu een meisje kwam maar ik heb zelf het gevoel dat het inderdaad weer een bikkeltje word volgens de c kalender ou het een meisje worden maar wie zie het wel nog 3 weekjes dan mijn 20 weken echo nog even de datum mijne 28- 06-1978 man 30-08-1975 en maand van bevruchting november 2007 bedankt en ik laat je het weten groetjes mariekje
Hoi hoi, Ik ben wel superbeniewd! Ikke: 21 oktober 1977 Prins: 26 maart 1973 baby gemaakt: november 2007 Spannend groetjes Liesbeth
hallo ik zou het ook fijn vinden ben zwanger van mijn derde kindje ik 04/04/1983 man 12/09/1974 eertse conseptiemaand augustus geboren 2003 tweede conseptiemaand september geboren 2005 derde conseptiemaand december 2007
Dit wil ik ook wel weten... Ik ken wel het geslacht niet, mijn vriend wel. Ik: 06/08/1975 Vader: 21/04/1976 Vermoedelijke datum: November 2007 Wordt verwacht in Augustus 2008 groetjes en al bedankt
Ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig geworden zeg. Hier de datums: Mijn 11-04-1977 Man 03-01-1972 Conceptiemaand november 2007 Ik wacht met spanning op je antwoord. Over twee weken de 20weken echo, dan zal ik je laten weten of je het goed had. Groetjes Miranda
Hoi 4xmama, Kom net van het pretecho bureau vandaan, en het was wel heeeeeeeel goed te zien, dat piemeltje! (zie foto's in mijn album) Natuurlijk is het nog erg vroeg, en niet 100% zeker, maar je hebt gelijk eem jongen! Met 21 weken krijg ik weer een echo dan moet het zeker te zien zijn of het een meid of een kerel gaat worden. Ik hou je op de hoogte! Groetjes Toetiel8