Hey 4xmamma wat een leuk idee van je! ik ben nog niet zolang zwanger maar wil je het voor mij ook uitrekenen ben gewoon nieuwsgierig of je strax gelijk hebt! mijn geboortedatum 25-10-1984 mijn man 24-03-1982 maand van conceptie is januari eisprong rond 11 januari eerste dag van laatste ongi 25 dec. succes ben wel benieuwd hoor! mijn gevoel zegt een knul maar begin steeds te twijfelen de chinese kalender zegt een jongetje! maak je maar geen zorgen over een abortus hoor! bij mij zijn beide zeer welkom, maar ik ben gewoon nieuwsgieirg mijn man en ik hebben namelijk een soort van weddeschap, hij denkt een knul en ik denk een meid! hihi liefs jessica
hey meid helemaal goed tenminste volgens de echo is het inderdaad een jongen gaaf zeg groetjes nathalie ps kan je niet beter ook een poll maken kun je gelijk zien hoevaak je het goed heb is maar een idee
misschien heb ik het mis maar je kan een abortus laten plegen tot 20 weken ofzo. ( heb ik ergens geloof ik gelezen) dus maak het echt uit als je het voor die 12 weken uitrekent? ik denk dat alle meiden die hier zitten juist met zwangerschap bezig zijn en gewoon nieuwsgierig zijn. en al helemaal niet bezig zijn met abortus! ik moet er niet aandenken! ik snap wel waarom je bang bent maar ik denk dat die bangigheid onterecht is. het is toch gewoon voor de lol dat rekensommetje?
mijnkleineboa, Was conceptiedatum van jou eerste voor of na verjaardag van je man, de tweede zal een jongen zijn.
irissa, Bij jou eerste en tweede moet ik niet alleen conceptiemand maar ook een jaar weten. Jou derde zal een meisje zijn.
Nathalie1973, Ik zag dat het een jongetje zal zijn, maar volgens mij is het een meisje. Jij heb toch nog 3 kindjes, zullen we bij hun eens kijken of dat klopt.
Dat zegt mijn man ook, ik zeg een jongen. Ik weet het 26 maart en laat het je zeker weten. Mijn vriendin is ook zwanger wil je voor haar ook eens rekenen? Marleen: 13 juli 1976 Alex: 12 maart 1974 Baby is gemaakt in december 2007,... Onwijs bedankt!
Deze 4e zal een jongen zijn. Moet ik heel erg terugrekenen hoor. Mijn oudste is geboren in augustus 1995 Dus conceptiemaand nov 1994 haar papa was van 27-8-1967 De 2e is geboren in januari 1998 conceptiemaand april 1997 ook papa van 27-08-1967 De 3e is geboren in juli 2002 conceptiemaand okt 2001 papa 6-10-1969
hoi voor mijn man zijn verjaardag. over een paar weken weet ik het geslacht van de tweede en laat ik je het wat het wordt. groetjes
Hoi 4xmama! Helaas heb je het fout! Ik heb al een zoontje..... En a.s maandag hebben we een geslachtsecho dus dat weten we hopelijk meer over deze kleine is me buik. Zoals ik de vorige echo bekeken heb zal het idd een meisje zijn, zo is me gevoel ook! Tot nu toe heb je het veeeeeeeeeel vaker goed als fout, knap hoor die berekening. Misschien heb je verkeerd berekend met me zoontje?!? Ik laat het je weten of je goed zat!
hoi! wat leuk dit! wij weten het nog niet, maar zou het leuk vinden als je het voor ons ook wil berekenen! man: 15-09-1980 ik: 26-05-1983 conceptiemaand: november. liefs rebbel
ik 04/04/1983 man 12/09/1974 eertse conseptiemaand augustus 2002 geboren 2003 tweede conseptiemaand september 2004 geboren 2005 derde conseptiemaand december 2007
Alweer een meid! Dat zal dan de 4e op rij zijn, zelf denk ik het ook hoor. Maar mijn man zegt dat onze 1e zoon op komst is. Nu gaat het helemaal spannend worden. Ik laat je het horen als we de echo hebben gehad. In ieder geval bedankt.
heey ben ook benieuwd... mijn verjaardag is 19-01-1989 vriend verjaardag is 12-10-1989 1ste kindje geboren 29-01-2007 dus zwanger geworden in uhmm dacht eind april 2007 en nu dan zwanger geraakt in januari 2008 ben benieuwd