Ja mijn man weet het.. soms vertel ik iets en is het 'oooh zeker weer van je forum, jij ook altijd met je forum' haha. Of soms gebeurt er iets heel niet-pedagogisch hier in huis en zegt hij dat ik het maar moet neerkwakken op het forum wanneer ik volledig afgebrand wil worden.
Mijn man weet het ook dat ik hier op het forum mee post. En soms wilt hij weleens mee lezen. Hij vind het ook best interessant allemaal! Vooral de topics : Grappige uitspraken van je partner Leuke uitspraken van je kind
Mijn vriend weet dat ik hier schrijf. Hij zoekt zelfs soms oplossingen hier voor een probleem met Fem bijvoorbeeld.. Verder niemand
manlief weet het zoiezo leest ook weleens mee of zoekt een antwoord sommige in mn omgeving wel, kan er niet mee zitten
M'n man weet dat ik hier lid ben. Verder m'n zusje en moeder. Met andere praat ik er wel over maar vernoem ik het webadres niet
Mijn lat zusje moeder weten het. Neefje zag mij vorige week op mijn mobiel kijken en vroeg van alles. En heb verder niks gezegd over wie ik hier ben. Ben wel open hoor. Maar dit hier beschouw ik een beetje als voor mijn zelf. Mijn prive is het een beetje denk ik. ( ook al is het niet prive) Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Niet omdat ik mij hoeft te schamen of zo maar het is iets van mijn zelf.
Ja, mijn man weet het sinds dag 1. We liggen vaak ook samen in een deuk als er grappige topics langskomen. En als ik onzeker ben spoort 'ie me aan om even te gaan vragen op het forum.
Yup, ook die van mij weet ik lid van ZP. Eigenlijk vanaf het moment dat ik hier lid van ben geworden.
Ja hij weet het vanaf het begin. Waarom niet eigenlijk? Hij heeft eens wat topics gelezen over plassen en wc-papier en moest er heel hard om lachen. Sinds toen vraagt hij vaak of ik wees een pistopic aan het lezen ben of hoe jullie jullie wc papier op het moment gebruiken
Mijn man weet het en lacht me regelmatig uit om al die topics hihi.. Snap ik soms best. Hoe verander je je naam?