Weet je partner/ vriend/ man/ omgeving dat je lid bent van ZP?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pomm, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.132
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn man weet het wel. Hij ziet me natuurlijk ook regelmatig bezig. Hij 'snapt' een forum niet zo goed, geloof ik. In de zin van "wat is daar nu de lol van?" Maar ja, dat denk ik van voetbal of "Batman" op de PS3. (Dat zit hij nu naast mij te doen, vandaar. We zijn weer echt gezellig samen op de bank, haha.)
    Een enkele keer vraagt hij wel eens "Kun je dat niet op het forum navragen?"

Verder noem ik wel eens bij vriendinnen of mijn familie dat ik iets op 'het forum' heb gelezen. Dus die zullen ook wel weten dat ik actief ben op een forum over zwangerschap / kinderen. Maar ik geloof niet dat ze weten welk forum het precies is. En ze weten mijn naam al helemaal niet. Ik denk trouwens dat mijn man dat niet eens weet.

Voor zover ik weet heb ik op het forum geen bekenden die ik ook in het echt ken. Het zou wel kunnen, maar dan weten we het niet van elkaar. En dat vind ik ook prima. Ik vind een beetje anonimiteit op internet wel verstandig.

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja hoor, en of mijn man dat weet :D Hij komt er niet onderuit haha.

Maar hij vind het helemaal geweldig dat ik zoveel informatie wil inwinnen over de (op)voeding van baby's/kinderen, dus stoort hij zich er niet aan.

Regelmatig vraagt hij ook of ik niet eens wat na kan vragen op het forum :D

3. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Alleen mijn man. Verder wil ik graag anoniem blijven. Soms lees ik wel eens leuke, grappige of ontroerende stukjes voor. Maar ik denk dat hij bijv niet eens weet welke naam ik hier gebruik.

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Nope.

Tot een paar maanden terug zat ik hier alleen als meneer sliep of niet thuis was.
    Sinds ik mijn eigen laptop heb ook gewoon als hij het niet ziet.

Ik zit op verschillende fora, dus mijn getik hier valt niet op :).

Hij heeft zo ook zijn eigen websteks en fora waar ik mij niet mee moei.
    Bepaalde fora weet hij, maar fora waar ik nooit van naar een meeting ga, dat hoeft hij niet te weten.

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja, mijn man weet dat ik lid ben, redelijk lastig om te missen ook gezien ik..uhm...best vaak (= nogal een understatement, hihi) online ben.. Ben lid geworden in 2008 toen we gingen proberen zwanger te worden. Inmiddels heb ik een nieuw account.

Anderen, vriendinnen, collega's en familie, weten wel dat ik op een forum zit, maar niet welke en/of onder welke naam, of ze moeten er bij toeval achtergekomen zijn.

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ja dat weet hij wel. Soms laat ik hem dingen lezen waar ik om moet lachen of dingen die me raken en soms vraag ik zijn mening of om zijn expertise (bijv. bij vragen over voeding tijdens je zwangerschap).

Hij is wel blij dat ik er niet meer zo actief mee bezig ben als een jaar geleden.

7. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ja mijn man weet ervan "ik heb dat of dat weer ff op forum gezet of ik heb zus en zo op forum gelezen", haha zo gaat dat hier. Tegen mijn moeder laat ik ook wel eens wat vallen van oh ja dit of dat las ik laatst op forum, maar vraag me af of zij dan weet waar ik t over heb haha ;)

8. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Ja hoor dat weet hij wel. Hij riep laatst nog: waarom zit je daar nou nog, je bent toch niet meer zwanger?? :D Hij snapt m niet helemaal geloof ik :)

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ja dit weet hij. :D

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gewoon antwoorden "nee nog niet nee!" :D

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mijn ex weet het. Hij vraagt me nog regelmatig of ik 'weer aan het loungen' ben

12. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Dat heeft mijn man ook al een paar keer gevraagd ;) Ik laat m maar begaan :p

13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ja mijn man en zus weten dat ik hier zit en wat vrienden/vriendinnen weten dat ik op een forum zit maar niet welke..

Mijn man zegt wel eens, ben je daar nu alweer?! jij wordt nog een keer een forum:D

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Mijn man verder niemand.
    Hij begrijpt er geen snars van en moet er vaak om lachen en plaagt me ermee ;)

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mijn man weet het ook. Mijn ouders en zus trouwens ook.
    Heb er tijdens de zwangerschap van mijn eerste heel veel aan gehad, en dus praatte ik er ook over tegen hun.
    Mijn ouders en zus snappen er helemaal niks van, denken zowat dat alles fake is.
    Mijn man zegt er niet veel van, hij vindt het allemaal wel best.

16. Paige

Paige Niet meer actief

Ja hoor. Hij weet het en vraagt zich serieus af waarom ik sinds begin 2008 tussen al die (hier hoort nog wat tussen, maar dat zegt ik niet :p) troelas zit. ;)

Tja, goeie vraag.
    Ik haal hier wel goede tips vandaan maar zoals een aantal jaar geleden is het hier al lang niet meer! ;)

17. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Mn lieffie weet t gewoon en als ik stil ben zegt ie "o je bent daar weer aan t lezen :D "

18. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    mijn man weet het. Hij is volgens mij allang blij dat ik hier ga zitten zoeken en hem niet met dingen (die hij niet interessant vindt :D) lastigval.
    En ik vertel hem soms over een leuk topic

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Niemand weet het en mijn man boeit het niet....die vindt het maar 'dom geouwehoer' geloof ik. ;)

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Mijn partner weer t en zegt nogal vaak: weer aan het zp'en lieverd?
    En mijn vriendin maar die hangt hier zelf ook rond:p

Deel Deze Pagina