Weet je partner/ vriend/ man/ omgeving dat je lid bent van ZP?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pomm, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupke

jupke Niet meer actief

Maar ben je nu niet bang voor n meelezer dan? Aangezien je niet echt anoniem bent.

2. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend weet het en wat mensen in mijn omgeving, maar geloof niet dat ze echt weten hoeveel tijd ik hier doorbreng.

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    hahahaha iedereen krijgt bij mij altijd te horen : " ohh op het zwangerschapsforum zijn heel veel moeders die zo denken".
    Mijn man denkt dat ik de enige ben die snachts 3 x bij dr kind gaat checken als hij ineens wel doorslaapt of wiens hart een sprong maakt als hij zich verslikt. hahahahaha

Dus ja.. hij weet het :p

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ja hoor mijn vriend weet het en een x aantal vriendinnen ook
    .

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mijn vent weet het ook

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
  7. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    nja weten...hij ziet het waarschijnlijk wel voorbij komen in de internet geschiedenis.
    Verder heb ik t er met niemand over...maar ook niet over andere forums waar ik op zit. Waarom zou ik

8. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ja hoor !

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou de geen die mee las was de ex vriendin van mijn vader en zij briefde alles aan hem door.
    Ze leeft inmiddels niet meer dus kan ze niks door brieven.

Daarbij weet mijn vader niet hoe zijn kleinkinderen heten en hoe google werkt dus hij zal mij zekf niet vinden haha.

Voor de rest mag iedereen lezen wat ze willen heb geen geheimen.

10. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ja hoor! Mijn man weet ervan. Ik lees ook regelmatig topic's aan hem voor. Verder deel ik tips met hem die ik lees op dit forum.

Ook met collega's, mijn ouders, zusje e.d. heb ik het weleens over dit forum. Ze weten toch niet onder welke naam ik hier zit.

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Jazeker dat hij dat weet. En bij familie en vrienden laat ik het ook wel eens vallen.

12. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Alleen mijn man weet ervan.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Manlief weet ervan en m'n zus.

14. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Mijn vriend weet het. Hij vind het prima. ik wil alles weten dat met zwangerschap/bevalling te maken heeft en laat dat nou net niet zijn meest favoriete thema zijn (hij wil graag een kind, maar niks te maken hebben met bevallen enzo ):D En toch praat ik er zoveel met hem over, dat hij blij is dat ik hier rondneus en niet met alles bij hem aankom.

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Alleen mijn man.

16. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Mijn vriend weet het, al geeft hij aan er niet te veel mee bezig te moeten zijn omdat het anders nog langer kan duren.
    vind het fijn hier met mensen over dingen te hebben die hetzelfde hebben.
    Mijn vriend is er gewoon niet zo mee bezig die heeft zoiets als het zover is merken we het wel :D

En mijn zusje weet het maar zij heeft zelf ook een account hier, heeft sinds februari ook een kleine!

17. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Mijn vriend weet dat ik hier aktief was bij onze vorige zwangerschap. Ik ben een tijdje weg geweest hier maar nu we weer voor een kindje willen gaan terug gekomen. Dat merkt hij vanzelf.

18. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Hier is het zusje :D

Ik ben er heel open over. Mijn zus, vriend en moeder die weten het. Tegen vriendinnen zeg ik wel eens "goh, ik heb dit of dat op internet gelezen" maar dan benoem ik niet specifiek dit forum.

Mijn vriend word inmiddels gek van me :D Als ik zeg: "Goh, weet je..." Dan zegt ie al: "laat me raden, je hebt weer iets op het forum gelezen" of "daar komt ze weer" :p hihi maar hij vind het niet erg hoor om het aan te horen. Soms zegt hij wel eens dat ik wat meer tips van dit forum moet aannemen over bepaalde onderwerpen ;)

19. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn man weet het een een vriendin maar die schrijft op een ander forum mee...

In begin vond die het niks Naja niks hij had er geen beeld bij nu vind die her zelf ook wel leuk en lees ik afentoe dingen voor.

20. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik schrijf wel op meer fora en mijn man haalt ze altijd door elkaar. Vind het eigenlijk ook niet echt belangrijk dat hij dat weet.

Oh en m'n schoonzus schrijft hier ook dus die weet het.

Deel Deze Pagina