Mijn vriend weet het en wat mensen in mijn omgeving, maar geloof niet dat ze echt weten hoeveel tijd ik hier doorbreng.
hahahaha iedereen krijgt bij mij altijd te horen : " ohh op het zwangerschapsforum zijn heel veel moeders die zo denken". Mijn man denkt dat ik de enige ben die snachts 3 x bij dr kind gaat checken als hij ineens wel doorslaapt of wiens hart een sprong maakt als hij zich verslikt. hahahahaha Dus ja.. hij weet het
nja weten...hij ziet het waarschijnlijk wel voorbij komen in de internet geschiedenis. Verder heb ik t er met niemand over...maar ook niet over andere forums waar ik op zit. Waarom zou ik
Nou de geen die mee las was de ex vriendin van mijn vader en zij briefde alles aan hem door. Ze leeft inmiddels niet meer dus kan ze niks door brieven. Daarbij weet mijn vader niet hoe zijn kleinkinderen heten en hoe google werkt dus hij zal mij zekf niet vinden haha. Voor de rest mag iedereen lezen wat ze willen heb geen geheimen.
Ja hoor! Mijn man weet ervan. Ik lees ook regelmatig topic's aan hem voor. Verder deel ik tips met hem die ik lees op dit forum. Ook met collega's, mijn ouders, zusje e.d. heb ik het weleens over dit forum. Ze weten toch niet onder welke naam ik hier zit.
Mijn vriend weet het. Hij vind het prima. ik wil alles weten dat met zwangerschap/bevalling te maken heeft en laat dat nou net niet zijn meest favoriete thema zijn (hij wil graag een kind, maar niks te maken hebben met bevallen enzo ) En toch praat ik er zoveel met hem over, dat hij blij is dat ik hier rondneus en niet met alles bij hem aankom.
Mijn vriend weet het, al geeft hij aan er niet te veel mee bezig te moeten zijn omdat het anders nog langer kan duren. vind het fijn hier met mensen over dingen te hebben die hetzelfde hebben. Mijn vriend is er gewoon niet zo mee bezig die heeft zoiets als het zover is merken we het wel En mijn zusje weet het maar zij heeft zelf ook een account hier, heeft sinds februari ook een kleine!
Mijn vriend weet dat ik hier aktief was bij onze vorige zwangerschap. Ik ben een tijdje weg geweest hier maar nu we weer voor een kindje willen gaan terug gekomen. Dat merkt hij vanzelf.
Hier is het zusje Ik ben er heel open over. Mijn zus, vriend en moeder die weten het. Tegen vriendinnen zeg ik wel eens "goh, ik heb dit of dat op internet gelezen" maar dan benoem ik niet specifiek dit forum. Mijn vriend word inmiddels gek van me Als ik zeg: "Goh, weet je..." Dan zegt ie al: "laat me raden, je hebt weer iets op het forum gelezen" of "daar komt ze weer" hihi maar hij vind het niet erg hoor om het aan te horen. Soms zegt hij wel eens dat ik wat meer tips van dit forum moet aannemen over bepaalde onderwerpen
Mijn man weet het een een vriendin maar die schrijft op een ander forum mee... In begin vond die het niks Naja niks hij had er geen beeld bij nu vind die her zelf ook wel leuk en lees ik afentoe dingen voor.
Ik schrijf wel op meer fora en mijn man haalt ze altijd door elkaar. Vind het eigenlijk ook niet echt belangrijk dat hij dat weet. Oh en m'n schoonzus schrijft hier ook dus die weet het.