Weet je partner/ vriend/ man/ omgeving dat je lid bent van ZP?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pomm, 6 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Mijn man weet er ook van en laat ik af en toe meegenieten van bepaalde grappige verhalen. Of meedenken in het babynamen-topic als er een pol geplaatst is.
    Hij moedigde het zelfs aan toen ik een miskraam had gehad en ik steun zocht op ZP, omdat hij natuurlijk niet altijd kon voelen wat ik voelde (en veel lotgenoten hier helaas wel).
    En als we op vakantie zijn, doet hij zelfs alle moeite voor mij om internet geregeld te krijgen omdat hij weet dat ik niet zonder ZP kan.;):)

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn vriend weet dat ik dagelijks op zp te vinden ben :) Mijn zusje weet dat ik met een paar meiden van hier schrijf.

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Alleen mijn vriend weet dat ik hier op zit, verder niemand. En dat wil ik ook zo houden eigenlijk :)

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ja mijn man weet wel dat ik hier zit, laat hem de grappige dingen ook wel zien. Hij zegt dan altijd "zit je weer op dat zwangere vrouwen forum" ;)

Voor de rest volgens mij niemand..

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Mn vriend weet dat ik hier zit, verder niemand. Af en toe moet ik ook gewoon even kwijt wat ik hier gelezen heb. En inmiddels ook een paar meiden toegevoegd op facebook, dus daar weet hij ook van en dat vind hij ook wel leuk allemaal.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ja en die word er helemaal gek van haha.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Is hier helaas mislukt dus word nu lekker in de gaten gehouden moet eigenlijk van naam veranderen ;)

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Mijn vriend stelde zelf voor om me hier aan te melden ;)
    In het begin als hij (veel) mee, en zocht hij ook zelf dingen op..
    Maar nu houdt ie het niet meer bij hihi! :)

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Alleen mijn man.... verder niemand want er wordt wel eens gevist: wanneer gaan jullie aan kinderen beginnen? Tsjaaaa, dat ga ik diegene echt niet aan zijn/haar neus hangen, gaat niemand wat aan.
    Daarnaast kan ik hier lekker anoniem zo nu en dan mijn ei kwijt.

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik noem nooit de volledige namen van de fora waar ik actief ben.
    Manlief weet dat ik op een zooi fora actief ben, maar het interesseert hem verder weinig. Soms vertel ik wel eens over luchtige hilarische topics met een hoog lachgehalte! ;)

11. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Mijn man weet dat :)

12. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Enkel mijn man weet hiervan. Als er echt iets heel heftigs of juist grappigs voorbij komt dan vertel ik dat ook aan hem.
    We vinden het ook heel handig om toch al raad enz. te vragen aan de zp-ers want voorlopig blijft onze zwangerschap eventjes ons geheimpje.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Het zou nogal raar zijn als mijn man het niet wist, ik breng hier nogal wat tijd door.

Hij vind het best, soms laat ik hem wat lezen of lees ik iets voor wat ik leuk, grappig of interessant vind. En als ik zelf eens ergens niet uit kom zeg ik: dat vraag ik wel op zp, is het: jij altijd met je zp!:D Maar ook hij heeft wel eens wat aan een tip gehad.

14. rums

rums Niet meer actief

Alleen mijn man. Hopelijk verder niemand...

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb het niet gelijk gezegt, maar binnen een paar weken wist hij het toch wel ;) aan de ene kant vind hij het fijn voor mij, aan de andere kant ook wel eens ergelijk (zit je er nu al wèèr! ;) ) Hij weet ook welke naam, wie er in de groep thuis horen (helemaal nu we op fb zitten) en heeft er ook al een heel aantal gezien, en de mannen ervan ;)

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    mijn man weet het, en ik laat hem ook weleens meelezen hoor, toen met de februari mama's leefde ook hij enorm mee met iedereen

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja hoor hihi mijn zoekt hier vaak zelf ook naar ervaringen. Ben in 2008 lid geworden onder n andere naam!

Deel Deze Pagina